Ulany is een 7-jarige KWPN merrie. Ik heb haar nog niet lang, tijdens de vakantie zijn we er eventjes tussen uitgeweest en nu rijd ik er weer 3 weekjes op. We zijn al veel meer vooruit gegaan sinds voor de vakantie. Toen was het alleen maar staken, hoofdschudden, en 'huppelend' galoperen. (Met hele kleine sprongetjes galoperen).
We zijn eigenlijk met de standaard dingen bezig, beetje laten nageven, (mijn handen ontspannen... ) , Lekker ontspannen te rijden, en veel overgangen en nette figuren te rijden. Af en toe nemen we ook een sprongetje mee. Het moeilijke vind ik mijn houding, ik zet mijn handen soms vast, en zet ze te breed. Galop is niet onze beste gang, ze wil soms te hard, waardoor ik haar in ga houden, en zij kort gaat galoperen.
Dit was ons eerste B wedstrijdje. Het was onderling. Uiteindelijk ben ik derde met 182 punten geworden!
Eigen commentaar:
-Handen dichter bij elkaar zetten
-Rechtop zitten!
-Tenen meer naar binnen.
-Voeten meer naar achter.. Grr... (heb nu al mijn beugels een gaatje langer gedaan, dan kan ik ze beter naar achter doen..
)-Handen meer ontspannen
-Soms nog voor me kijken
Veel kijkplezier!
Het losrijden

Stappen

Stappen

Middendraf (ik heb de neiging om dan naar voren te zitten. In middendraf was ze toen ook tegen de hand, ik hield haar te veel in, nu gaat dat veel beter! En mijn benen!)

Galopje
In de proef

Binnenkomen in draf

Doorzitten

Galop (hier zijn mijn benen echt erg..
)
Begin halsstrekken

Drafje

En groeten