Berry (Burberry) staat een aantal maanden bij mij in de 'lease'. Mijn eigen paardje heeft helaas een paar maanden geleden een vrij ernstige peesblessure opgelopen, dus is dit even een tijdelijke oplossing tot ik weer een leuk nieuw paard heb gevonden!

Bij Berry bots ik nog wel tegen een aantal dingen aan. Hij houd erg vast in zn rug, en heeft een vrij zwakke achterhand. Ik probeer hem dus lekker over zn rug te laten lopen, en achterhand er goed bij te houden. '
Normaliter rijden we vrij veel buiten, voornamelijk om even goed wat conditie op te bouwen, en vanwege een bak die word verbouwd binnenkort.
Maar zo nu en dan is het zeker wel even nodig om deze problemen aan te pakken in de bak! Om de week krijgen we priveles! Ik rijd geen niveau met hem, en ben ook niet van plan om te gaan starten. (hij gaat binnenkort ook weer terug naar zn eigenaresse : Isiss @ bokt)
Ik ben zelf 1.84, en hij is 1.48, en voor het plaatje oogt het idd niet zo mooi, maar ik ben niet te zwaar oid voor hem.
Instappen.

Hij moet beter op mij gaan letten..

Ik moet mn armen beter aangesloten houden, en tenen naar binnen

Achterhand mag er meer onder.

Stelling naar binnen vragen, achterhand moet er echt beter onder.

Stelling naar binnen
Hij houd hier vast..
Hier is hij al beter.

Wat lager ingestelt.

En weer stappen, achterhand zwabbert maar wat mee, hij was erg afgeleid door de vrachtwagen die langsreed.

En nog wat koppiefoto's

En samen met zn fjordenvriendje barlo!

bedankt voor het kijken! En een berichtje zou leuk zijn!
groetjes Naomi

?