Een kleine inleiding over hemzelf; Karel heet officieel Pathos aus der schützenden Hand en zijn vader
Pergamon aus der schützenden Hand. Voordat ik de vraag krijg; 'Horen Knabstruppers geen stippen te
hebben?'. Nee, die mogen ook een 'effen' kleur hebben
Karel is sinds een paar maandjes gecastreerden hij is 5 jaar. Hij is minder dan een jaar onder het zadel nu.
Vandaag startte ik voor het eerst met Karel in de B, en ik heb ook al een jaar geen wedstrijden gereden
dus ik was echt ontzettend zenuwachtig... Karel zelf vond het in eerste instantie niet eng. We laadden
hem af en hij keek echt zo rond van 'Goh, wat een leuk groot terrein hier!'
Nou, hup, opgezadeld enrichting het inrijterrein van Exloo gestapt. Hij keek niet op of om, maar toen die op het inrijterrein zelf was
was het toch wel spannend. Snuiven en doen, bijna staan passageren haha. Na een tijdje ontspannen
aan het lopen en toen werd ik al omgeroepen... Nou hup, voorrijterrein op, allemaal even braaf en lief.
Hij had er erge schik in dat ie publiek had geloof ik!
Eerste proef ging super, hij was braaf, liep netjeszijn rondje en ik had bewust de rechtergalop niet gedaan, aangezien deze nog niet bevestigd is. De andere
proef ging ook super en daar heb ik de rechtergalop geprobeerd en dat resulteerde in een pony die bijna
weer op het inrijterrein zelf liep
Het was wel erg grappig; Ik kwam langs mijn ouders, vriendin en instructrice. Dus ik met een grijns; 'Doei!' en iedereen zwaaien haha. De jury zal wel gedacht hebben...
'Moet er niemand achteraan?'. Maargoed, ik weer met een dikke glimlach de ring ingereden en mijn volte
afgemaakt. Meer dan tevreden uit gaan stappen en Karel doodgeknuffelt.
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik geen winstpunten had. Toch gewacht op coupons en in de eerste
proef had ik 184 met 3 tweeën vanwege het 'niet-galop-gedeelte'. Maar nou was de rest dus
zo netjes dat ik het mooi kon compenseren. Andere proef had ik 2 drieën en had ik zelfs bij een drie
-2 omdat ik de baan uitging.en weeral had ik zo'n nette proef gereden dat ik vodoelde compensatie
punten had voor 185-2, oftewel 183. Ik was echt zielsgelukkig! Wat een debuut. Mijn ouders en ik gingen
er eigenlijk vanuit dat we wegkonden direct... Maar niets minder waar; Ik had nu zelfs al in de prijzen
gereden. En daar viel mijn mond helemaal van open. Echt asociaal! Van de 6 prijzen 2x vierde geworden.
Zo. Ik was echt supertrots op mijn mooie man. Wat een debuut, zeg... En wat ik nog wel het leukste
vond was wat er op mijn coupons stond;
'Jammer van de galop, verder keurige proef!' en 'Vriendelijk gereden + verstandig. Leuke combinatie!
Als de galop meer in balans is vliegen de punten je om de oren.'
Nou genoeg gezeurd, hier de foto's;

Poging tot middendraf, voor zijn doen netjes. Het wegrijden gaat goed,
maar het verzameld houden is moeilijk. Toch goed voor een 7 dus ik was allang blij :]

Ik denk gewoon een hoefslagje meepakken

Zie glimlach; Zo blij met mijn ventje

Gewone stap, let maar niet op mijn hoofd

Middenstap welke goed was voor een 8.
Nadia

. En verder gewoon doorzetten, als je je hakken niet uitdrukt door je nieuwe laarzen, komt er ook geen vorm in
.