het verplichte paspoortje:
* Charlie Vd. Doorndonck (Flamenco desemilly x Boy de la Barre)
* Springefokt
* 6jaar
* Een ruin van 1.72m
* We starten B1 met momentaal 13 WP (LRV België) Maar tijdens mijn wekelijkse privélessen nemen we de SB, Travers, en zijn we begonnen met apuyeren in draf)
* Charlie start ook B-Springen met Alizeeetje hier op bokt (Tevens fotograaf van dienst
)* Wat wij meer moeten leren is op wedstrijd te leren rijden zoals thuis, ik moet meer met mijn schouders naar achter, verder moeten we erg hard oefenen op onze linkergallop, deze is een stuk zwakker als onze rechtergallop.
Vandaag was de grond erg zwaar, het lijkt mss niet zo meteen op de foto's maar Charlie had het vaak lastig, en dit uitte zich door steun te zoeken in mijn handen. Ik heb vandaag onder het tempo gereden, maar toch actief, omdat ik dit beter vond aangezien de grond zwaar lag.
Tijdens mijn proef durft hij redelijk lang worden, omdat het "simpele" oefeningen zijn terwijl wanneer wij thuis oefenen veel afwisseling hebben zoals Sb enzo dan wordt hij daar lekker los van en actief.
Mijn omstaanders vonden dat ik goed gereden had, ik heb mijn proef zonder voorlezer gereden, dan concentreer ik me veel meer , alleen weet ik meteen na men proef niet goed heo ik gereden heb, maar ik had wel een goed gevoel

1.van hand veranderen in middendraf:

2.Middencirkel:

3. Zelfde middencirkel:

4. Halsstrekken:

5. Idem:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ED8Z8CK8.jpg
6. middendraf ( valt een beetje uit elkaar...)

7. Aanspringen gallop

8. Begin middencirkel:

9. vervolgen lange zijde (hier durft hij vaak uit zijn gallop vallen)

10. Halthouden Bijnaaa vierkant

11.Middencirkel:

12.afgroeten

13. Tevreden

Tips en opbouwende opmerkingen zijn welkom

ByeBye!!