Gisteren was er een onderlinge wedstrijd op de manege waar ik rijd en ik had me ingeschreven met m'n verzorgpony Vanity.
Vanity is nu vijf jaar en wordt nu ongeveer een jaar echt fanatiek gereden. Ze heeft in juli al eens een wedstrijdje gelopen met Simone (minka op bokt) op de stal waar ze staat. Gisteren was dus eigenlijk Vanity haar 2e wedstrijd, maar wel de eerste samen met mij.
Vanity vond alles ontzettend spannend en daarom was de ontspanning soms ver te zoeken. Maar ondanks dat alles nieuw en eng was, deed ze het toch maar. Ben wat dat betreft super trots op dr!
Zelf zat ik ook niet helemaal lekker, ik ben vrijdag met fiets en al onderuit gegaan en had een enorme dikke plek bij m'n lies en blauwe knieën. Dit voelde ik toch behoorlijk goed met het rijden en zo werd mijn houding in galop (die al niet zo denderend is) helemaal bagger.
Daarbij pas ik ook mijn eigen rijlaarzen niet meer en heb ik die van een vriendin geleend, die toch wel wat grotere voeten heeft dan ik. Zat ook niet geweldig dus. 
Nouja goed, de proef ging redelijk op de linkergalop en wat kleine dingetjes na. We hadden 174 punten, een resultaat waar ik zeker niet ontevreden mee ben voor de eerste keer!
Hieronder de foto's, commentaar en tips graag, maar houd het wel opbouwend!

Inrijden:

[1] Drafje, wat ik hier toch doe

[2] Niet die handen vastzetten....

[3]

[4] Galop, echt om te schamen die houding...

Tijdens de proef:

[5] Vanity: Waahh enge letters!

[6] Kapstokjes

[7] Dat been!

[8]

[9]
Simone & Marieke, nog heel erg bedankt voor het helpen!

Groetjes, Nathalie.