Moet je nou gaan staan als het binnenste been van de grond is, of als het buitenste been van de grond is, volgens mij het binnenste been...? Maar heb al 1/2 jaartjes niet meer gereden, dus ben het een beetje vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
watdanhe schreef:Lichtrijden he...
Moet je nou gaan staan als het binnenste been van de grond is, of als het buitenste been van de grond is, volgens mij het binnenste been...? Maar heb al 1/2 jaartjes niet meer gereden, dus ben het een beetje vergeten
) maar als ik het even niet weet vind ik het altijd handig om eraan te denken dat ik moet zitten als het buitenbeen naar achteren gaat... Dus je duwt het buitenbeen als het ware onder het lichaam van je paard. Op zich hetzelfde als wat Jeanine84 zei, alleen vind ik dit makkelijker
Marigold schreef:als de benen van het paard aan de binnenkant van de bak zo: / \ zijn zit je,
als ze \ / zo zijn sta je
Ik weet wel hoe ik moet lichtrijden hoor
alleen ik vind het zo raar uitgelegd?
Naomi_unique schreef:Marigold schreef:als de benen van het paard aan de binnenkant van de bak zo: / \ zijn zit je,
als ze \ / zo zijn sta je
Die snap ik nietIk weet wel hoe ik moet lichtrijden hoor
alleen ik vind het zo raar uitgelegd?
.