Na de regio heeft Vajnic lekker vakantie gekregen en ging ik met mijn beentjes op rust.
Het gaat inmiddels wat beter. Na 2 weken vrijaf voor Vaj, ben ik er afgelopen maandag weer opgeklommen. Zonder laarzen want die knellen nog teveel.
Daarna even rust gehouden, hoewel mijn benen tijdens de training gelukkig goed aanvoelden. Vandaag heb ik mijn wedstrijdlaarzen aangetrokken, die zijn iets wijder om de kuit.Vanochtend ben ik samen met mams en Vaj naar ons clubterrein gegaan (nog geen 10 minuten verderop), zodat we nog even een keer op vreemd terrein konden trainen. Ik had eigenlijk dit weekend nog wedstrijd willen starten, maar dat is er een beetje bij in gegaan
Het is dus pas de 2e keer dat we trainen. De regio is vandaag 3 weken geleden.Vajnic is alweer flink aan het verharen en zijn donkere kleur komt weer tevoorschijn - over een paar weken zit ie vast weer tegen het zwarte aan.

Vaj deed goed zijn best. Hij was nog nooit op dit terrein geweest dus een beetje spannend was het wel, maar al snel had ie zijn koppie mooi bij mij.
Ben veel met galop bezig geweest - daar ligt ons grootste verbeterpunt momenteel - en ik moet zeggen dat ik de vooruitgang niet alleen voel, maar ook enorm goed kan zien. Maar da's mijn mening
Ik heb een beetje gespeeld met wat M oefeningen: schouderbinnenwaarts, contralijntje, voltes 10 meter in galop. Hier kom ik thuis vaak niet aan toe. En gezien we 20 september in principe M1 starten, leek het me wel verstandig om dit eens te gaan doen.

Veel galopfoto's dit keer - waar ik normaal veel draf heb - o.a. dus door de training, maar ook omdat mijn batterijen op een gegeven moment op waren.
Eerst maar even lekker losgalopperen. Belangrijkste hierbij vind ik dat ie ontspant en naar voren blijft denken.
Beide waren geen probleem.

1.

2.

3.

4.

Genoeg gecrosst, tijd om op te pakken
5.

6.

7.

Effe een stukkie stappen

8.

Goed kijken als je zo'n volte 10 meter inzet (anders halen we de draai nog niet