tinker Harvey @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

tinker Harvey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 05:49

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor de derde keer op Harvey gereden.
Voor mij is het erg wennen aangezien ik hiervoor een springpaard heb gereden.
Harvey is overigens niet van mij maar een bijrijpaard.
Hij rijd niet op wedstrijden, dus er is zogezegd geen niveau.
We zijn vooral bezig met veel overgangen en schijnovergangen zodat hij wat voorwaartser wordt.
Helaas zijn de foto's wel een beetje vaag geworden, we moeten het fototoestel nog uitzoeken. Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PureSG

Re: tinker Harvey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 11:54

Ik kan het allemaal niet zo goed zien door de slechte kwaliteit van de foto's maar, je zet je handen wel erg breed, probeer die netjes naast elkaar circa 10cm boven de schoft te houden.
Verder vind ik het er niet heel ontspannen uitzien, ik krijg een beetje een gedwongen indruk van het aan de teugel rijden.
Voor de rest kan ik je niet echt tips geven door de slechte kwaliteit, maar al met al, jullie zijn een leuke combi en ik vind het een mooie tink Haha!
succes!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: tinker Harvey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:53

We hebben besloten om je topic op HAW te sluiten vanwege de slechte kwaliteit van je foto's. HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.