Sandrine(v. Sandro Hit) aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Sandrine(v. Sandro Hit) aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 13:00

Dag Bokkers!

springlady is terug van weggeweest!
Sandrine rijd ik nu een weekje ivm zenuwontsteking van haar normale amazone.
en het is een pittige! het gaat nu erg lekker!

en ik kan jullie al wat fotos laten zien! Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

and? Cool

BBMarin

Re: Sandrine(v. Sandro Hit) aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:04

beetje moeilijk tips geven.. er zijn maar 3 rijfoto's, alle drie in draf en alle 3 wazig Lachen

ik kan je wel meegeven dat jemoet opletten dat je niet steeds naar beneden kijkt.. en je mag van mij wel iets meer contact houden.. ik vind ze vrij lang de teugels Lachen

leuk paardje

okkie80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:37

Wat ik in de 3 foto's kan zien is :probeer je handen wat meer rechtop te houden en probeer ze nog wat meer nageeflijk te rijden.Verder vind ik het een leuke combi!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:33

Nimroy schreef:
beetje moeilijk tips geven.. er zijn maar 3 rijfoto's, alle drie in draf en alle 3 wazig Lachen

ik kan je wel meegeven dat jemoet opletten dat je niet steeds naar beneden kijkt.. en je mag van mij wel iets meer contact houden.. ik vind ze vrij lang de teugels Lachen

leuk paardje

Dat klopt idd, dat de teugels redelijk lang zijn, maar op dat moment wss heb ik ze extra wat langer gedaan, omdat ze nogal aan het trekken was die dag. vandaar van die teugels, en ja naar beneden kijken dat is een bekend verhaal. Knipoog Ze gaat ook naar de 'tandarts' om de tanden te onderzoeken, omdat ze 2 dagen erna aan het bloeden was aan de longe, dus dat word onderzocht..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:35

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 0&t=947439 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.