Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wembleyk schreef:ik ben opzoek naar mensen die meer weten over het rijden met stang en trens hoofdstel.
nu ben ik L2 met 15 winstpunten en wilde zodra ik M ben met winstpunten mijn stang en trens hoofdstel kopen. Dit zodat ik er goed mee kan leren rijden voor dat ik in het Z zit.
wembleyk schreef:jury dendankt aan jou heb ik wat:D
de rest heeft ook wel gelijk maar weet niets van mijn paard enz dus is normaal dat ze er niet op kunne adviseren op dit nivo.
Niet getreurd, denk niet dat ik jou daar op kan adviseren. Succes ermee
jury schreef:@Navidad, ik zeg eigenlijk hetzelfde als jij, maar laat het concrete aan haar instructrice over.
Daarnaast kan ik mij nog goed herinneren hoe je naar dat hoedje en/of s&t kunt verlangen, gewoon om een keer te proberen.
Als iemand vraagt wat waar Rotterdam ligt heeft het ook geen zin om uit te leggen hoe je in Parijs komt.
wembleyk schreef:navid dat maar een slotje normale reacties kunnen er niet geplaatst worden en ook idd JURY ik leef er erg na toe, en ik ben bezig om mezelf zo profesioneel mogelijk te krijgen en moet nog veel leren maar door te vragen hoop ik wat simpele dingetjes te weten. ik geloof niet dat jullie mijn reactie begrepen. nou ja on topic ik hoop op nog meer verhaaltjes waar ik wat aan het VOOR DE TOEKOMST!!!!