Leuk dat je even komt kijken.

Asselt rijd ik nog niet z'n hele lange tijd. Hij is niet van mij, maar ik rij hem voor mensen.
Zelf moet ik zeggen dat er steeds meer vooruitgang in zit in hoe hij loopt. Hij blijft zijn kuren hebben, maar beetje bij beetje gaat het steeds beter.
Asselt en ik hebben verder nog geen niveau. Dus we trainen lekker verder.
Het is de bedoeling dat de sterkigheid van hem eruit gaat en dat hij dus makkelijker in de hand word.
Het is ook de bedoeling dat hij steeds beter gaat luisteren.(Heeft soms een eigen wil.) En dat hij mooi naar beneden blijft lopen.
De fouten die ik zelf maak is dat ik veel naar beneden kijk. Dat is echt een tik van me. Ik trek me hakken teveel op en me armen houd ik niet altijd even goed.
Nou, genoeg gepraat. Hier komen de foto's van de mooie man onder het zadel!!

De foto's staan door elkaar.
Sommige van jullie zullen de elastieken niet goed keuren. Maar zelf vind ik het fijner om met de elastieken te rijden. Ik heb hem beter in de hand, hij is wat minder sterk, loopt wat beter naar beneden.Hij zit gewoon nog een beetje vast. We gaan wel richting het zonder elastieken rijden werken, maar dat heeft nog even tijd nodig.

Als jullie daar commentaar over willen geven, prima.
Maar hou het dan wel netjes. Alsjeblieft.Overigens dit ook over de andere fotos.Commentaar is welkom, maar hou het gewoon netjes!! Ik moet er natuurlijk wel iets aan hebben.

HOpelijk krijgen we straks hele fijne plaatjes van jullie, want het komt vast wel goed
)