Ik had een poging gedaan tot springen vandaag. laatste keer dat ik had gesprongen sprongen we 1.20m dus ik dacht ach gaan we vandaag ook maar eens hoog springen. In het begin ging het echt super en later begon ze te weigeren wat ze eerst nooit deed. Ze liep er ook een keer dwars door heen. Toen kwam een vrouw mij helpen toen ging het een eens super goed! En toen begon ze weer te weigeren maar dit keer was het wel mijn fout. Ik ging te hard op de sprong af. Ik lag eraf en stapte er weer op ik probeerde haar rustig voor de sprong te krijgen dat lukte ook ik gaf goed been maar toen weigerde ze weer, maar dit keer was wel gemeen. toen lag ik eraf me hand tussen de balk en allemaal wondjes nou. ik weer erop (kruisje gesprongen) 2 keer. En toen ben ik maar even gestopt met springen. De laatste tijd gaat het rijden helemaal niet goed. ze vliegt af en toe onder me weg in rengalop en ze wil niet meer aan de teugel. heel vreemd allemaal. maar na het springen ging ik dressuur rijden nou en toen ging het in een keer perfect(vond ik dan)
Ik snap er echt niks meer van. Onze relatie is ook niet meer zo sterk als eerst. Ik zat te denken om weer eens wat horsemanship te gaan oefenen wie weet helpt dat wel.
Maar genoeg gekletst hier zijn de foto's
(Ik ben de peesbeschermers vergeten om te doen heel dom van me
[schaam schaam] maar had al tijdje niet meer gesprongen en ze heeft normaal nooit peesjes om )inrijden ging nog niet helemaal geweldig

kruisje

stijltje

vliegen

te vroeg genomen

mooi zweefmoment

Met wat hulp van Nathasja ging het rijden een stuk beter dan een paar weken geleden
kromme ik bijkomen van schrik

hee 1 euro

Drafje

Deze vind ik persoonlijk wel het gaafst
Ze heeft nog nooit in galop zolang aan de teugel gereden 

Eigen commentaar:
Tenen naar binnen.
Geen geld zoeken.
niet te ver uit het zadel komen.
Houd het netjes
Amen xD
Alleen je paard moet ook een bepaalde techniek beheersen