tuurlijk, ik heb les gehad van hem zelf en soms staat hij zelf versteld wat voor een kracht mijn paard heeft. Hij doet het hem ook zelf aan(mijn paard). Het is moeilijk om dit alles te verwoorden via een tekst want ik zou en boek kunnen schrijven.Soms heeft het ook te maken met: " het paard die zich over geeft aan de mens." eenmaal mijn paard soms doorgeeft dat hij moet blijven werken tot hij hem ontspant, doet hij dat dan wel en dan stoppen we. De eerste keer dat Antion mijn paard logeerde, was hij er 2 uur aan bezig vooraleer hij een sec. ontspannen heeft gelopen.Maar hij heeft er ook bij gezegd, dat het moeilijk is om het paard eerst ontspannen te laten lopen en dat ik veel geduld ga moeten hebben. Nu heb ik iemand die elke week naar antion zelf gaat en mij les komt geeft. En soms vraagt hij zich ook af, hoe mijn paard het uithoud.Soms staat hij kletste nat van het zweet omdat hij niet ontspannen en recht loopt. mss is hij mishandeld geweest ofzo?? Mijn lesgever zei ook eens: " laat hem eens kijken door een dierenarts mss is er iets aan. Dat heb ik dan ook gedaan, maar is was niets te vinden.
gr. ragna