ni3ki3 schreef:In de baan heb je maar vier foto's waarvan 1 stilstand, mooi vierkant overigens, 1 naar uitstrekken toe, 1tje uitstrekken wat er mooi uit ziet. Waarbij je zelf als zegt dat ie iets meer bij elkaar mag blijven en dan nog 1 in galop. Dus vind het vrij lastig beoordelen.
Da galop ziet er mooi opgericht uit, het binnenachterbeen mag daar nog wat meer ondertredend zijn. Ik denk een korte impressie, dat alles er wel in zit maar dat het nog niet helemaal spetterd en dat willen ze natuurlijk wel zien. Dat je Whoow proef neer zet.
btw: "Hoe heb je die uitgestrekte draf erin gekregen, hoe oefen jij dat, daar ben ik wel benieuwd naar".
Grappig dat je dat ziet....... het moet inderdaad nog meer wauw worden. haha.
Gelukkig is dat thuis al meer aan het komen, vandaar dat de uitgestrekte draf er ook opgekomen is(om het maar zo te noemen)
Drie kwart jaar geleden zijn wee een aantal maanden even helemaal terug gegaan naar de basis(ik liep vast in m2) Toen hebben we hem steeds weer een beetje "opgepakt". De beweging is toen helemaal terug gekomen, en beter nog zelfs. Hij vond meer zijn balans, en zo kon hij dus ook beter strekken.
Soms gaat het weer even minder( spanning van mijn kant) En dan moet ik weer een stap terug doen. Maar ik ben al super trots dat we in de z gekomen zijn. Dat had ik niet, maar anderen ook niet ooit gedacht. Het is een mooi paard, maar hij is geen spectaculaire beweger.