Allereerst ziet het er erg netjes uit .. maar heb wel een paar puntjes 
- Je handhouding zou ik wat meer naar voren doen ,dus teugels ietsje korter en iets voor de kamer van je zadel houden .. zo kom je automatisch iets meer in balans en heeft de pony ook nog iets meer lucht waardoor het opkrop probleem al wat meer wordt opgelost.
- De nadruk vooral leggen op van achter naar voor rijden .. Ik krijg het iddee dat jij meer de pony aan de voorkant voor elkaar wilt hebben en misschien de achterhand ietwat vergeet. Maar de achterhand er goed bij hebben is nog bijna belangrijker ... Om de achterhand er goed onder te krijgen kan je bijvoorbeeld veel gaan schakelen (pasje veruimen.. en terugnemen totdat de pony bijna in de stap als het ware vald en dan weer gas geven .. zo wordt het achterbeen goed actief) en veel overgangen maken. Zo gaat de pony ook al meer op de achterhand lopen wat ook weer goed is (pony loopt nog ietwat op de voorhand)
- Ook moet je letten op de knik in je polsen .. je heb je polsen in een knikje omlaag .. je polsen moet je wat rechter houden en misschien je armen ook ietsje lager houden waardoor je dat polsen probleem al wat meer oplost
- En misschien (weet natuurlijk niet of je dat doet) is het ook een tip om de halshouding eens af te wisselen .. dus eens wat lager instellen (met nagefelijkheid) en dan weer eens weer op pakken ... zo train je alle nekspieren en komen er ook geen spieren vast te zitten
Verder vind ik je beenhouding en je zit echt erg goed !!
En dat je de pony ook al erg netjes rijdt als je bedenk dat je er nog maar 1,5 wek op rijdt ..
Ik zou zeggen .. keep it up the good work en probeer de puntjes te verbeteren.