Ik heb een 4-jarige pony genaamd Gino, ik heb hem pas bijna 4 maanden.
En ik ben super gehecht aan hem, ik doe alles voor hem, kan geen dag zonder hem! Ik zit echt altijd bij hem! Maar ik heb een heel groot rij probleem, waar ik gewoon echt even niet meer tegen kan.
..Als ik lekker zit te rijden, en ik spring aan in de galop, vliegt ie soms ineenkeer naar rechts en bokt ie alles bij elkaar zodat ik er bijna en soms helemaal vanaf val. Tegenwoordig blijf ik gelukkig wel zitten. maar ik zit er toch heel erg mee. En heel veel zeggen dan 'ligt het niet aan je zadel' nee het ligt zowizo niet aan mijn zadel, want bij andere doet ie dit noooit. hij is ook niet boos ofzo tijdens het bokken enzo. En als mensen zeggen je moet Lessen, Lessen, Lessen dan komt alles wel goed!
Dat ik hélemaal niet waar, met de lessen die ik krijg leer ik zowat niks hoe ik met dit probleem om moet gaan. Wij moeten gewoon aanspringen in een hoek en metteen in een goede galop, en daar heeft ie vooral moeite mee. Dus dat zit ook weer lekker mee!
Met de lessen gaat het ook altijd fout, hij vliegt van pony naar pony, en hoe hard ik hem ook straf, hoe hard ik hem ook terug trek! niks is er wat helpt
ben ik nou zo'n flut rijster!als ik hem een tik geef en ik sta naast hem omdat hij bijvoorbeeld loopt te klieren gaat ie heel zielig doen. Kijkt ie zo van 'ik heb toch niks gedaan'. tja dan twijfel ik ook nogal aan mezelf.
en ik word er op den duur gewoon echt zat van!
sorry voor deze lange preek!
En dapper van je dat je niet opgeeft.