Ik en mijn paardje papaya zijn dagen geleden vertrokken op ponykamp! de laatste keer voor ons
We zijn naar het gezellige plekje Neeroeteren gegaan dat ligt in het Belgische deel van Limburg
De Warre heette het
Daar komen welbekende ruiters hun parcourtje vaak oefenen zoals Jos Lansink Dirk Demeersman
( Helaas door de Olypische Spelen heb ik maar een beroemde ruiter gezien en dat was ik mezelf
en mijn paardje Papaya
)Mijn fototoestel mocht ook weer een keer mee en reken maar dat die niet stil stond . hij heeft vele foto's gemaakt waarvan ik er nu laat zien met mij en mijn paardje
Voor degene die papaya niet kennen
Papaya is een echte MERRIE , 1,42m hoog, Springt ontzettend graag, Eigenwijs en is grijs
Owja ik loop sta en rij met een verband om mijn hand
dat komt omdat Papaya de trailer niet zo leuk vind en er nogal graag uit wil en ik durfde haar niet los te laten op een "Vreemd terrein"
dus hield haar vast waardoor ze het touw 1 meter uit mijn handen liet glijden
dus je kunt wel weten hoe hard ik gegilt heb daar van de pyn en de lompigheid!
Commentaar graag opbouwend
eigen commentaar:
* durf mijn handen hoog te zetten waardoor ook mijn ellebogen achter mijn lijf verplaatsen !
* durf mijn hoofd erg vaak naar beneden te plaatsen
* Cap en Chaps eigen verantwoording enz.
Wij twee

1.

2. Handen te hoog!

3.

4. parcour eerste keer en laag ( omdat het voor mij alweer een tijd geleden was dat ik sprong ) *bang ben ik
*
5. afzet sprong 3.

6.

7. kan ook gebeuren

8. Waterbak was eerst DOODeng maar daarna gingen we er lekker in staan

9. Af en toe is ze bang iets te raken dus gaat het zo * mijn pc mankeert iets en wilt sommige foto's niet meer draaien excuus*

10. Eindee

Sorry als mijn topic verkeerd staat
dan hoop ik dat iemand hem kan veranderen en niet verwijdert