we zijn dus bezig aan het basiswerk, spieren loswerken, lekker voorwaarts en ontspannen en de achterhand eronder krijgen, zo van die dingen. Op zich gaat het nog vrij goed, ze is wel lekker voorwaarts, maar ik voel heel erg dat ze de conditie en spieren weer kwijt is. Ze heeft nog erg veel moeite om de achterhand constant goed te gebruiken, maar dat komt wel weer. Ook konden we door de bevangenheid niet veel bochten, voltes, rondjes rijden, daar zijn we vandaag weer echt mee begonnen, mooie buiging is er dus ook nog niet altijd
we hebben een halfuur goed gedressuurd, en daarna zijn we (als beloning, want ze deed erg haar best) nog even wat gaan springen.1. nette stap, gaat vrij goed

2. eerst ontspannen gaan draven

3. daarna proberen wat meer op te pakken, maar het terrein lag erg zwaar en ze vond het erg moeilijk om de achterhand er goed bij te houden.

4.

5. toen ze losser was even een middendrafje eruit geperst, ging ook vrij goed ondanks het zware terrein.

6. op het einde nog een galopje, toen werd ze moe en je ziet dat ze helemaal uit elkaar valt
maar ze had wel een fijn tempo en liep ontspannen met haar hoofd laag, dat is op dit moment het belangrijkste.
7. en ze had zo hard gewerkt dat er zelf een klodder speeksel op de frontriem hing...hoe die daar gekomen is weet ik ook niet

8. daarna even springen, heel laag want mijn springzadel is bij de zadelmaker en met dressuur zadel en laarzen gaat dat niet zo handig

9.

10. ik moet zorgen dat ik goed contact houd

11.

12.

13.

14.
normaal rijd ik daar niet.
volgens mij is het mijn broek die te groot is
op andere rijfoto's is het niet
ter vergelijking :