STEET is 4 jaar oud,momenteel door de 24/7 weide erg vervet waar ik verschrikkelijk van baal,maar toch doet hij altijd zijn best als ik met hem gaat rijden.
STEET is sinds zijn 3de jaar klassiek ingereden met les van mijn instructeur...dubbele longe en vooral rechtrichten..
ik ben zo blij als ik straks op de nieuwe stal staat en hij weer op dieet kan..door de slechte conditie nu vraag ik niet veel van hem,netjes reaktie op been,ontspannen,rechrichten,aanleuning,stelling..hij is altijd lekker voorwaarts en werkt heel graag..ik let erg op mijn houding,mijn rehterhand gaat altijd hoger,handen moeten meer bij elkaar..benen lang houden en voor mij uit kijken.
eerste fotos had ik mijn beugels een gaatje te kort,dat heb ik nog verandert.ik heb maar een 15 min gereden in de bak..warming up en coolingdown is de 15 erheen stappen
straks als de conditie zich verbetert kan ik meer van hem vragen..maar ik ben beniewd naar jullie reakties!
ps,het is de 2de keer weer dressuur sinds 3 maanden tijd..!!
stappen en aanleuning vragen..

hier il hij te diep dus been erbij en naar voren..

keertje halthouden en aan de hand blijven..

linksom

thuis en afgezadeld..

foto om te zien hoe vet hij is....

Ik heb gezegd "nooit meer een haf voor mij", maar als ik er zo een tegen kom dan kan dat nog wel eens veranderen.
Verder mogen je beugels idd wat langer
!