Athos is ongeveer 9 jaar en een ruintje.
Ik berijd hem nu een half jaar.
Ik weet dat ik te groot ben maar het is dan ook mijn laatste jaar bij de pony's (wordt 16 en dan moet je naar de paarden over gaan). En het gaat nog!
Zoals je op de foto's wel zult zien trek ik mijn hak op maar dat is dan ook wel te wijten aan mijn lange benen.
Een ander aandachtspuntje zijn mijn zwamenhandjes, ik vind het 'leuk' om met wat iet lossere teugel te rijden maar dan hou ik mijn handen helemaal verkeerd. En ja ik doe het meestal wel onwetend!
Overigens kan het op de foto overkomen alsof ik streng ben met mijn handen wat eigenlijk juist niet zo is.
Oja en als ik wijk of sb doe heeft hij zo de neiging op te overdrijven met zijn hoofd en hals terwijl hij zijn lichaam niet echt mee neemt terwijl ik hem toch genoeg begrens. Dus tips zijn zeker welkom !
Van inrijden zijn geen foto's en voor af te sluiten heb ik hem even lekker met lange teugel voorwaarts/neerwaarts gereden (wat 'ie heerlijk vind
).*edit* : Het ging er vandaag om hem los te krijgen voor morgen dus loopt hij inderdaad wat diep.
Maar dat was ook grotendeels de bedoeling dat hij 'eens doorgereden werd'. En ik heb niet de hele tijd zo gereden er waren ook veel stukken voorwaarts neerwaarts bij (die dan niet op de foto staan)

Ziehier dus de befaamde zwamenhandjes! Hier zie je ook goed dat de teugel te los is en dat ik niet trek in de mond.

Mooie foto, maar die handen
en het ergste is dan nog dat ik het niet eens door heb!
Doorstellen

verruimen ofzo ? Ik weet het niet meer

begin wijken en hier zie je dus hoe hij zijn hoofd houdt ..

sb & again the same. Dit is wel een slecht voorbeeld want er is niet veel buiging te bespeuren

nice

rechtzitten anoouck en meer achterhand erbij

lekker galopje!

begin volte en hier loopt hij echt super!

Dit is wat we willen

Groetjes Anouck & bedankt om te kijken