Ik ben benieuwd wat jullie van mijn paardje vinden, dus ik denk even wat foto's plaatsen! Deze foto's zijn gemaakt tijdens de dressuurwedstrijd in Buurmalsen op 16 augustus. Ik rijd in de klasse M1. Gelukkig ging het erg goed en was ik twee keer eerste met 183 en 186 punten! (er deden er maar wel 2 mee in mijn klasse
)Mijn paardje Terranova
Terranova is een 8 jarige KWPN merrie (Havidoff * Afrikaner XX). Ze is 164 cm hoog
Niveau
Op dit moment staat de teller op M1 + 5 winstpunten. We zijn in juli in het M1 begonnen, dus het gaat helemaal niet verkeerd. We zijn alleen nog lang niet klaar voor het M2 dus we blijven lekker doorhobbelen. Mijn doelstelling was M1 + 1, omdat je dan de jurycursus kan volgen. Dit hebben we dus al gehaald! We gaan gewoon lekker door en kijken wel wat er nog in zit....
Verbeterpunten
Op dit moment zijn we druk bezig met rechtrichten, voorwaarts aan het been en een goede nageeflijkheid. Wanneer dat allemaal voor elkaar is, doet ze de oefeningen eigenlijk vanzelf...
En dan nu de foto's....
Lekker stappen voordat we de ring in moeten

A-X-C binnenkomen in draf en op X groeten. Terra denkt nog steeds,net als in de L2 dat ze gewoon door moet lopen
. Ze wil niet stil gaan staat, het werd dus een noodstop, ten koste van mijn houding
.
Door een S van hand veranderen en omstellen naar links

Deze weet ik niet meer wat ik precies aan het doen was in de proef

Voor de ring voor de tweede proef...

En ik kan ook nog lachen ondanks de spanning

En nog een plaatje uit de tweede proef. Hier ben ik inmiddels weer een beetje inelkaar gezakt! moe?? Slordig!

Bedankt voor het kijken, ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten!