Na in mijn vorige topic nogal wat commentaar gekregen te hebben op het gebruik van een martingaal, die alleen diende voor mijn veiligheid (Tyarla wil namelijk haar hoofd nogal eens heel hard omhoog gooien als ze iets spannends ziet met als resultaat een flinke kopstoot) heb ik deze er afgehaald.
We zijn lekker verder gaan trainen en dit gaat errug goed moet ik zeggen.
Inmiddels is mijn startkaart binnen en 7 September rijden wij onze eerste wedstrijd samen. Ik ga Tyarla starten in de B omdat ik nog geen officiele wedstrijden heb gereden, Tyarla wel.
In de training werken we vooral aan onstpanning en oprichting (Tyarla wil nog wel eens te diep gaan lopen)
Ook werk ik er heel hard aan om Tyarla mooi op het achterbeen te rijden en haar vooral ook daar te houden, veel overgangen rijden dus (kon ik in de training waarvan de foto's zijn helaas niet zo heel goed want de wei was een beetje glibberig) maar vandaag is ze opnieuw beslagen, en heeft nu ijzers met tapgaten zodat we op wedstrijd niet gaan glijden...
Nou genoeg info denk ik hier de foto's :
(Paar foto's zijn een beetje wazig maar geven een beeld dat goed genoeg is om commentaar te geven)
1. Ontspannen Stap...

2. Pasje terug (ik moet vooruit kijken)

3. Halsstrekken (Mijn handen te laag)

4. Tyarla mooi ontspannen, Maar ik mijn binnenbeen te ver terug en opgetrokken, Ook mag ik iets rechterop gaan zitten...

5. Hetzelfde commentaar als hierboven...

6. Beetje vage foto maar wel een heel mooi beeld...

7. Mooi ontspannen drafje linksom...

8. Drafje Rechtsom...

Brand maar los met het commentaar...
de bak was een beetje glibberig zoals ik hierboven al zei vandaar dat ik alleen even gestapt en gedraafd heb, van het losrijden zijn geen foto's gemaakt.
, ze mist nog wat bespiering in haar nek
)