We hebben 4 keer les(overigens heeft ze me met springen er ook al een keer vanaf gegooid
) gehad en ze hangt al veel minder, loopt al stukken minder op de voorhand en is een stuk actiever.Ze staat sinds dinsdag op ijzers en ze loopt nu ook veel gemakkelijker en durft meer te lopen(uiteraard wel met de schroeven in).
De galop vindt ze nog erg moeilijk, vooral rechts, maar gaat ook al steeds beter.
Ze wil nog steeds snel naar voren vallen maar is wel al makkelijker te corrigeren.
Ze is al een stuk beter aan mijn binnenbeen gaan worden en we zijn laatst in de les bezig geweest met schouderbinnenwaarts en dat ging al aardig goed, ook het wijken begint ze onder de knie te krijgen en verder rijden we vooral veel aan de basis.
Op de volte wil ze graag nog te diep komen, daar ben ik nu erg op aan het letten, maar het wil nog niet echt.
Ik denk dat we nou wel klaar zijn voor een B-proefje. De startkaart is aangevraagd dus vanaf September gaan we de dressuurringen onveilig maken

Vandaag heb ik Pattypaard(en overigens ook mijn verzorgstertjes
) kunnen strikken die wel foto's wou komen maken en ook een keer op haar wou hobbelen. (foto's van Patty: [HAW] Ik op Violette van ChingYi_Dino )Patty, Tessa en Vera thnx voor de foto's!!

Ook had ik alweer een nieuw setje gehaald en die moest dan natuurlijk wel geshowd worden! En het staat haar super(vind ik), overigens heb ik een nieuw dressuurzadel. Een JC Tango, erg fijn ding en staat haar ook errug sjiek

Ik moet wel op mijn benen letten, is soieso pas de 3e keer dat ik met dit zadel rijd en is nog even wennen.
01.

02.
Losdraven03.
Idem04.
En ook de andere kant even rekken en strekken05.
Wat oppakken, voor zover het ging06.

07.
En een galopje, ze galoppeert met zoveel power
en ik moet meer gaan zitten08.

09.
Zitten Ching, Zitten!10.
Pasje naar voren11.

12.
En rechtsom een galopje, haar moeilijke kant13.
Rechtop
14.
Inzet wijken15.
Andere kantCommentaar is welkom, lees wel even bovenstaande.
En graag opbouwend en onderbouwd commentaar.
Ik vind hem juist lekker lopen. Mooi over de rug. Spieren sterk en soepel maken, pas als dat gebeurd is kan je aan de oprichting werking. Niet eerst de oprichting en dan spieren en lenigheid. Dan ben je fout bezig. Oprichting is een eind punt! Daar werk je naar toe.
, succes ermee.