Dute is een friese merrie van 7 jaar, we rijden nu enkele jaren recreatief en hebben alles samen moeten leren. We hebben nu sinds kort 6x in de maand les van twee verschillende instructrices dus we leren een hoop.
zo zagen we er in het begin uit

dute heeft nu de neiging om op de voorhand te lopen, door haar derde veulen is ze erg teruggevallen in vlees en bespiering maar gelukkig krijg ik dat er nu weer een beetje bij. als ze wat sterker achter wordt hoop ik dat ze ook wat meer omhoog kan komen.
Ook loopt ze gauw te diep dus dat is ook een aandachtspunt.
Zelf maak ik een heleboel fouten, ik kijk naar beneden, zit teveel voorover , steek mijn tenen uit en naar beneden. Heb mijn onderbeen teveel naar achter etc ik werk er hard aan en op de foto's is te zien dat dat soms beter is dan anders.we kunnen het dus wel
Ik hoop dat jullie wat nuttige tips hebben want ik wil in de B graag beslagen ten ijs komen
de mooie dame

neusje moet er meer uit maar voor mijn doen zit ik wel recht

hier loopt dute wel goed maar zit ik weer tever naar voren

ook weer iets rechterop been wel goed

wel rechtop maar tenen

eindelijk zit ik op mijn kont in de galop

beetje raar maar op mijn tenen na zit ik wel aardig en dat is een hele kunst voor mij want ik kon mijn balans nooit vinden in de galop en nu dute beheerst gallopeer kan ik beter zitten
zoals jullie zien moet er nog veel gebeuren, ik werk er wel aan maar kan het nog niet een heel uur bijv volhouden en val dan nog wel eens in mijn oude gewoontes
graag tips om nog meer te verbeteren
!!