Ludo is een kwpner die ik vanaf september 2007 lease op de Alida manege in echtenerbrug, ik rijd hem nu drie keer in de week. Voor dat ik Ludo begon te leasen heb ik er voorheen al 4 jaar op gereden, ik heb hem van een echt manege paard naar een paard gereden die nu lekker nagefelijk kan lopen! Hier zelf ben ik ook erg trots op, en we hebben van elkaar erg veel geleerd en we leren nu nog steeds meer van elkaar! Af gelopen zaderdag is mijn vriend mee geweest naar de manege om foto's te maken van het rijden, alleen jammer genoeg is mijn vriend niet zo handig met een camera. En de foto's zijn er niet mooier op geworden omdat ze ook nog eens binnen gemaakt zijn. En de meeste foto's zijn ook nog van het instappen omdat de batarijen na 20 minuten oprakten. Ik hoop dat ik de volgende keer wat betere en scherpere foto's van Ludo en mij kan tonen.
Nou genoeg gepraat hier komen de foto's
Hier is ludo dan!

Hem in de douche zetten om hem te gaan poetsen.[Hier staat hij altijd in als hij opgezadeld word]

En dan er op, hij was heel erg nieuwschierig naar de camera want die ziet hij niet iedere dag

Tijdens het instappen even van handveranderen aan de lange teugel.

En dan hem rustig op pakken, ik zit hier ondertussen nog druk te kletsen.

Nu begint het echte werk

Nog even van hand veranderen in stap

En dan rustig aandraven

inzet van een grote volte, ik vind dit best een mooie foto maar ik had wel wat meer contact mogen hebben met zijn mond.

Dan nog een paar draf foto's, deze zijn niet heel erg scherp genomen.
http://i252.photobucket.com/albums/hh35 ... verweg.png
http://i252.photobucket.com/albums/hh35 ... e/draf.png
En nog een laatste foto van het halthouden

Nou ik ben benieuwd wat jullie van ons vinden, en natuurlijk zijn reactie's en tips van jullie altijd welkom.
liefs, Alexandra

Ik heb de foto's al zo licht mogelijk geprobeert te maken in Photoshop maar ik weet dus voor de volgende keer dat ik de foto's beter niet binnen kan maken. En dan misschien ook foto's moet maken met een wat betere digitale fotocamera. Ik hoop binnen kort nog nieuwe foto's te kunnen maken, en dat die dan ook van beter kwaliteit en lichter/helder zullen zijn, nu maar hopen dat dit jaar de buitenbak nog helemaal opdroogd