Maika @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Maika @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 19:03

Hallo Clown
Maika @ work.
Maika is een 8jarige haflinger merrie. Er is bijna nooit dressuur matig meegereden. Sinds ik haar heb probeer ik het wel op te pakken. Sinds juni liep ze aan de teugel. En dat gaat nog niet altijd even zuiver. Ik heb het dan ook nooit geleerd om een pony aan de teugel te krijgen. Maar sinds kort krijg ik het wel te pakken.

We zijn vooral bezig met haar achterhand,nageeflijk blijven, en de stelling. Sinds kort heb ik een nieuw zadel gekocht. Bij mijn andere zadel was de boom iets gescheurd. En waarschijnlijk daardoor kwam ze vast te zitten. Ook doet ze iets met haar kaak ze zet het op slot ofzo weet niet zo goed hoe ik dat uit kan leggen. Tong uitsteken Eigen commentaar op mijn houding: Geen geld gaan zoeken, handen op de goede plaats.

Ik heb gewoon een aantal foto's uitgepikt het is niet op een zelfde dag gemaakt.
Hier zijn ze dan.

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
Haar nieuwe zadel Knipoog DOei Doei

sillo

Re: Maika @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:16

Het ziet er netjes uit hoor! Probeer inderdaad wat meer naar voren te kijken Knipoog en je hakken uit te drukken..
Succes verder!

BlondeSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:26

IK BEN ZO VERLIEF OP MAIKA!!!!!!!! (l)
maarja dat ben ik al een tijdje haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:58

Probeer geen geld te zoeken , je hakken uitdrukken en je handen meer dragen

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:00

Wat een leukerd!
Vind het er netjes uitzien, alleen het commentaar van hierboven en verder mag je nog wel 'n beetje op je tenen letten! Lachen

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 20:09

BlondeSmurf schreef:

Haha Gwen Clown Kom je binnekort weer keertje rijden op Maikaaatje Haha! WE LOVE MAIKA! Kwijl

BlondeSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:33

Maikaatje schreef:
BlondeSmurf schreef:

Haha Gwen Clown Kom je binnekort weer keertje rijden op Maikaaatje Haha! WE LOVE MAIKA! Kwijl

haha ja zeker!!! Haha! 1.20 springe jaja maika in actie!!
(L)(L)(L)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:59

let er ook op dat je jezelf ontspant als je paardje naar beneden gaat, dan staat er dus geen druk meer op je teugels , hooguit je buitenteugel er iets meer bij Lachen verder moet ik zeggen dat het er al erg netjes uitziet! de tips over je houding zijn hierboven al gegeven. dus ga zo door

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 22:15

melody93 schreef:
let er ook op dat je jezelf ontspant als je paardje naar beneden gaat, dan staat er dus geen druk meer op je teugels , hooguit je buitenteugel er iets meer bij Lachen verder moet ik zeggen dat het er al erg netjes uitziet! de tips over je houding zijn hierboven al gegeven. dus ga zo door

Ja dat klopt ik heb er nog veel moeite mee. Want zei gaat heel stiekem met haar hoofd omhoog als ik ontspan. En dan merk ik dat dus niet. Daarom heb ik de neiging om de druk op de teugels te houden. Ik ben nu aan het oefenen ermee. Elke keer denk ik in mezelf los laten spelen loslaten spelen. En sinds kort hebben we een spiegel in de bak dus ik kan nu opletten waar ze mee bezig is Tong uitsteken

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 22:16

wat een schattige Haflinger ! Leuk paardje zeg!

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 22:19

mooie haf en ja comment is al gezegd let op je houding en geen geld gaan zoeken maar gaat de goede kant op

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:37

handen voor je houden, been lang maken en aan het paard houden;) het lijkt of hij zijn achterhand er niet mooi bij heeft maar dat kan ook aan de foto liggen (A) maar pony kan mooi lopen!!

X succes verder!

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 10:28

AnneMaaike17 schreef:
handen voor je houden, been lang maken en aan het paard houden;) het lijkt of hij zijn achterhand er niet mooi bij heeft maar dat kan ook aan de foto liggen (A) maar pony kan mooi lopen!!

X succes verder!

Ja klopt Haar achterhand zit er nog niet helemaal onder.
Dankje Bloos