marco @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fancylover

marco @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 09:36

marco en ik zijn nu ongeveer 3 maanden bezig met wedstrijden rijden. middels al wat wedstrijdjes gelopen en 2 winstpunten gehaald.
zondag 17 augustus kwam shanna, shannie hier op bokt foto's maken.
op de foto's ziet het er toch best goed uit Lachen

ik had al 3 weken zeer weinig gereden door vakantie dus van de wedstrijd mocht ik niet te veel verwachten, toch liep hij de tweede proef wel lekker.
172 en 173 punten gereden.

waar ik aan moet werken zijn me benen, die dingen vliegen echt alle kanten op!

commentaar mag uiteraard maar hou het een beetje lief Lachen

owja onze galop is nog lang niet wat het moet zijn, dit komt omdat hij 2 jaar terug ernstig ziek is geweest door hoefbevangenheid, het is eigenlijk een wonder dat we weer rijden. hier werken we dus nog aan. de sprongen maakt hij zo groot dat het al moeilijk zitten is en aan de teugel krijg ik hem echt niet. maar oefening baart kunst Lachen

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
10.Afbeelding
11.Afbeelding

Binckydenice

Re: marco @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:41

Je moet goed om je eigen houding denken, je handen meer omhoog houden, je haalt ze naar beneden, dit is op de laatste foto goed zichtbaar. Je benen verschuiven ook van plaats, probeer ze op de juiste plaats te houden. De rest komt vanzelf goed...

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:58

Tsjee door mijnalbum.nl zijn de foto's wel een stuk slechter geworden zeg! Zodra mn laptop het weer doet zal ik ze even op een andere site voor je uploaden, want dit is wel zonde.

Ik vond het er goed uit zien hoor. Goed, hij mocht wat actiever en in de galop wat meer naar voren in plaats van omhoog (en iets ronder), maar verder zag het er goed uit. Ik vond je houding daar ook heel goed hoor. Het is mij helemaal niet opgevallen dat je zo met je benen schoof.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:08

vind hem in galop heel raar lopen. wel mooi voorbeen, maar hij valt precies helemaal uit elkaar

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:58

ik vind je een beetje groot voor die pony
vat dit niet verkeerd op maar voor het beeld is het eigenlijk vind ik niet mooi meer.. Bloos
verder heb je een beetje pianohandjes en wat minder naar je pony kijken
hij verandert echt niet van kleur Knipoog
(ik kijk ook altijd of hij niet toch plotseling is verandert hoor Vork )

KanCa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:21

het kan aan mij liggen hoor maar ik krijg het idee dat je misschien iets te veel druk op je teugels neemt omdat k het paard op bijna elke foto zn mond open heeft.Denk ook aan je paina handjes en idd je benen maar dat zei je zelf ookal.

Je bent voor het "plaatje" iets te groot maar krijg niet de indruk dat je je pony er mee stoort !

succes verder!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:26

Let op dat je in galop je handen niet naar beneden drukt.
sowieso iets meer je handen dragen. Het lijkt soms of je onderarmen gestrekt zijn.

Verder kijken waar je naartoe gaat (en dat is niet over het hoofd van je paard Clown )

Op zich ziet het er netjes uit. Paar puntjes zeg je zelf al.

Goed oefenen dan lukt het allemaal vanzelf Lachen

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:37

de galop gaf ik zelf al aan die is een beetje raar. dat komt dus omdat hij zo ziek is geweest, daar werken we aan maar dat gaat niet zo snel.

verder bedankt voor de tips! daar ga ik mee aan de gang.

over dat ik wat groot ben, tsja ik ben niet te zwaar dus hij kan het makkelijk hebben. ik had ook verwacht dat ik hier van de jury commentaar op zou krijgen (ook bij andere wedstrijden) maar dat heb ik nog niet gehoord. en zolang hij het aan kan gaan we lekker door. Knipoog

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:46

leuke foto's Ellen!
Lekker door blijven trainen en dan komt het vanzelf goed.
Het is jammer dat hij in de galop helemaal uit elkaar valt, doet hij dat ook als je hem longeert?

azertyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:49

in galop laat je je pony precies een beetje lopen, ga goed naar achter zitten ! succes