Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

paard89 schreef:Ja, maar probleem is dat het alleen bij ontspanning is. Voor de rest dus niet. Tandarts is er enige tijd geleden nog bij geweest, dus dat is het niet. Ik dacht dat het hoofdstel wel goed zat, en het bit zou denk ik eerder te hoog zitten dan te laag. Heb ik trouwens al zo vaak geprobeerd. Zoveel bitten ik heb er wel een stuk of 8 aangeschaft maar hij blijft het doen. Hij kon het wel fijn vinden, Ik weet het ook niet meer.
olala schreef:je hebt zo van die speciale bitten,net met lepels ofzo in,dat doet echt wonderen,een vriendin van me heeft het!
deze dus:
moonfish13 schreef:olala schreef:je hebt zo van die speciale bitten,net met lepels ofzo in,dat doet echt wonderen,een vriendin van me heeft het!
deze dus:
dit is puur symtoombestrijding, daar schiet je niks mee op en verdoezel je het probleem alleen maar mee terwijl hij misschien wel last van zijn gebit heeft.
moonfish13 schreef:maar het is wel iets waarmee je voorkomt dat dit een gewoonte wordt voordat je doorhebt waarom dit gedaan word.
kom aan zeg, dan moet je toch eerst weten wáárom een dier dat doet!?
misschien mankeerd het dier wel wat???![]()
lekker stel hij heeft last van zijn gebit, maar hij moet een bit in met het rijden..
en hij heeft er last van door zijn gebit en je legt zijn tong er over.
nee leg er een tonglepelbit in dan kan dat niet meer.. maar dan heeft het dier nog steeds last van zijn gebit... SYMPTOOMBESTRIJDING dus, dan pak je het probleem niet aan.
zelfde geld ligt het aan de manier van rijden.. wie weet, stel dat dat zo is ga je dus je eigen problemen verdoezelen met een ander bit!