Speedy & Simone @ Work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Simoon__

Speedy & Simone @ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 18:36

Hallo,

Vrijdag heb ik weer mijn caroussel les na de vakantie gehad, erg leuk! Want het Caroussel rijden vind ik erg leuk om te doen, helaas moet ik Speedy dit jaar afstaan, omdat hij verleast is!

Over Speedy:
Speedy is een 8 jarige merrie van Lancet, helaas is ze in het bezit van de manege. Waardoor er dus veel verschillende mense op rijden, ze is eerder Z2 Dressuur geklasseerd geweest. Ik rijd met haar FNRS westrijdjes, nu rijden we F8, maarons trainings niveau, ligt op L2 Ong.

Wat ik moeilijk vind aan haar, is dat haar aanleuning heel moeilijk constant te krijgen, Ook let ik veel op mn houding , aan gezien ik in September de halvve finale van de zitcompetitie heb!

( fotos zijn niet beste kwaliteit, ik denk dat mn camera op de verkeerde insteling stond )

Hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
even Aansingelen, Huilen van het lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou dit waren ze, een reactie zou leuks zijn, tips ook altijd welkom! Haha!

Simoneghille ( Simone )

Dunesjka

Re: Speedy & Simone @ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:49

Jammer dat de foto's niet zo helder zijn simone Knipoog
Ik weet dus niet zeker of het waar is wat ik nu ga zeggen maar het lijkt alsof je pianohandjes hebt en alsof je je tenen naar buiten draait..

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:24

hee
speedy is echt mooi Gaaaap
en jij bent toch door naar de halve finale in deurne ?:D
nja ik vond het echt jammer dat ik niet op speedy mocht rijden Tong uitsteken

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:28

heel mooi, om als manegeruiter zo te rijden mag je best trots zijn. Vele anderen hier laten heel wat slechter zien.
je hebt een mooie houding, mss nog iets meer je schouders naar achter. wat die aanleuning betreft zie ik hier een paardje dat mooi tgen het bit aangereden wordt. al wat je meer wil zal van vanachter moeten komen, maar dit ziet er niet slecht uit. Veel succes

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:51

Bedankt voor de leukeberichtjes!

@ Dunesjka, dat van mn tenen klopt idd, dat is ook mn zwakke punt!

@miszmelissa, Speedy is indd een fijn paardje jaaa Haha! , EN ik ga idd naar deurne!

@ Bulck, Wat een onwijs leuk compliment!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:22

Zonde dat zo'n sportpaard ene manege pony is. Vraag maar eens aan die manege hoevele ze kost want als hier alles achter eht huis af is kom ik wel een slangs om ff te kijken of ze misshcie wat is Tong uitsteken

Je rijd netjes met d'r lkkr ontspannen en een goede aanleuning op sommige punten nog wle wat opletten Knipoog

Nomi_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:52

Ik vind dat je een erg mooi paard hebt! Ze loopt ook goed!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:09

Ahh Speedy Lovers .
Ik had de foto's meteen an mijn moeder laten zien en ze vond het erg leuk om haar weer te zien!.
Verder,ziet het er zeker goed uit!Misschien kunnen we speedy wel mee naar Deurne trekken Schijnheilig .
Maar wat bedoelde je met verlaest?.
Jammer dat de manege haar niet wil verkopen,maar wta wel fijn was,als ze weg ging zouden we meteen gebelt worden.We hebben hier namenlijk al een bedrag voor haar neer gelegt voor het geval dat Clown
Naja groetjes van hier!.

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 20:02

Suusje92 schreef:
Zonde dat zo'n sportpaard ene manege pony is. Vraag maar eens aan die manege hoevele ze kost want als hier alles achter eht huis af is kom ik wel een slangs om ff te kijken of ze misshcie wat is Tong uitsteken

Je rijd netjes met d'r lkkr ontspannen en een goede aanleuning op sommige punten nog wle wat opletten Knipoog

In dit paard is genoeg intresse, denk niet dat de manege hem weg gaat doen..
Vind ik dan ook niet erg, al gun ik haar wel een lief baasje !

Citaat:
Ik vind dat je een erg mooi paard hebt! Ze loopt ook goed!

Hellaaas is ze niet van mij! Boos!

Citaat:
Ahh Speedy .
Ik had de foto's meteen an mijn moeder laten zien en ze vond het erg leuk om haar weer te zien!.
Verder,ziet het er zeker goed uit!Misschien kunnen we speedy wel mee naar Deurne trekken .
Maar wat bedoelde je met verlaest?.
Jammer dat de manege haar niet wil verkopen,maar wta wel fijn was,als ze weg ging zouden we meteen gebelt worden.We hebben hier namenlijk al een bedrag voor haar neer gelegt voor het geval dat
Naja groetjes van hier!.

Kon ze maar naar jullie toe Iris! Zou ze het wel ontzettend goed hebben! Maarja, zondag ging het wel goed gelukkig! Haha! & ik kom snel langs meid! Had ik ook al aan je moeder verteld!

Verder bedankt voor berichtjes,

Meer zijn meer dan welkom!