Vrijdag was een vriendin mee geweest naar mijn verzorgpaard. Samen met haar eigen pony.
Die dag werden er foto's gemaakt van mij, maar ook van haar.
En aangezien ik en zij het zulke mooie foto's vonden wouden we ze jullie niet ontnemen.
Ze hebben samen nog niet echt een niveau want ze zijn nog vollop aan het trainen om beter te worden.
Ze zijn nu vooral bezig met het naar beneden lopen van de pony, het ontspannen en voorwaarts lopen van de pony,de gallop en natuurlijk de eigen houding van de ruiter.
Het probleem is dat de pony sterk is in de hand en niet altijd wilt doen wat de ruiter van haar vraagt. Ze wilt niet helemaal voorwaarts lopen omdat ze nog niet gewent is aan het naar beneden lopen. Hierdoor loopt ze ook niet altijd ontspannen.
Bij deze de foto's:

De stap. Dit was het inrijden.

Een lekker rustig drafje.

Hier begint ze al wat meer naar beneden te lopen,Misschien iets te diep,Maar het begin is er.

Hier liep ze al wat beter.

Hier had ze de teugels wat te lang, maar ze deden het beide toch netjes.

Hier had ze de teugels wat te lang, en haar benen ver naar achter.

Toen gingen de elastieken los, En begon het de goede kant op gaan.

Knuffel foto zonder zadel.

Dit waren de foto's , commentaar mag, maar zorg er voor dat ze er wat aan heeft. Elastieken= eigen keuze Cap= eigen keuze.
Deze elastieken zijn er vooral om haar te helpen, ze zijn er na een kwartiertje afgehaald, en daarna liep ze gewoon fijn. Dit is gewoon om haar te helpen voor een beginnetje. Ze heeft die dag ook voor het eerst geschuimt.
Daar zijn we dus blij mee.

Bedankt voor het kijken. En hou het netjes.
Foto's liever niet kopieren. Ze zijn niet van jou!!
laat in het vervolg je sporen maar gewoon uit. probeer je hielen uit te drukken en je beugels wat langer maken. ik zie ook dat je rechter been constant op de zelfde plek ligt als je naar links of naar rechts draait. veel te ver naar achter.