Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was echt gezellih
en dan ergens in september de Almerecup
maar om toch nog even wat verplicht commentaar te geven:

Zoals je zelf al zegt komt ze soms wat te diep en veel te veel op de voorhand, maar gezien wat jullie allemaal achter de rug hebben is dat al een super vooruitgang!! 
Heel veel succes met Katie en geef haar een knuffel van me!

ook met deze lengte, met schoentjes zoals hier mogen mijn beugels indd wat korter 
Ik kan er zeker wat mee met dat wijken
Als ze zo op de voorhand komt is ze inderdaad erg zwaar, daar probeer ik haar dan van achteruit van weg te rijden. Maar je hebt helemaal gelijk
Let wel op je rechterhand dat je die niet teveel vast houd en omhoog doet. Verder sluit ik me bij Ashley aan.

En ik ben net zo blij dat ze dat niet meer doet
Maar op de hoogte moet ik zeker letten! 
let op je handen en benen

Ik heb haar vrijdag ook voor de keuzeles gehad(topic volgt) en daar heeft ze me super kunnen helpen omdat ik compleet vastliep
knabbelgirl schreef:Ze is goed he
Liesbeth zei dat ik haar meer in de oprichting mocht rijden(bekend probleem) en verder op moest letten dat ik niet haar over de schouder weg laat lopen met het wijken. Ook moest ik opletten dat het tempo onvoorwaardelijk van mij is, en ik net wat vaker het binnenachterbeen even aantik zodat die d'r wat lekkerder onder komt te staan. Ik mocht iets mijn hand dichter bij elkaar houden en verder super blij zijn met mijn ponyIk heb haar vrijdag ook voor de keuzeles gehad(topic volgt) en daar heeft ze me super kunnen helpen omdat ik compleet vastliep
Na die les was je weer wat blijer

Alleen wat op je houding letten.