Even over de foto's..
De travers is echt dramatisch.. Hij gaat steeds uit de lengte buiging, en het word dan meer een soort van wijken..
De keertwendingen zijn ook dramatisch.. Weer die lengte buiging die ver te zoeken is..
Over het algemeen moet de aanleunig veel rustiger.. En nu we M2 starten mag het ook wel wat meer in de oprichting..
Maar daar zijn we met m'n privé lessen nog hard mee aan het werk.. Net als de midden/uitgestrekte draf, dat ik ook nog steeds niet veel.. Maar het kwartje begint bij ons beiden te vallen..
Zoals je ziet.. Nog te veel op de voorhand voor de M2, Hij moet meer opgericht..

Te weinig L.B. in de travers..

De middendraf.. Hij duikt te veel.. Ik moet proberen hem wat hoger te krijgen, en z'n achterhand er meer onder te rijden..

Over de galop ben ik over t algemeen wel tevreden..

Behalve op de volte 10m dan.. Ik probeer hem dan wat te verzamelen.. Maar dan gaat hij juist wat harder en zwaait uit..

Uitgestrekte draf.. Hier is de achterhand wel actief.. Maar hij neemt het een beetje van me over.. En gaat daarna rennen..

Keertwending.. Drama.. T.D.H. en uit de L.B.

Middengalop.. ook wel okee.. Ik moet alleen op m'n kont blijven zitten.. En die eeuwige handjes van mij hoger houden..
Ik ben nou eenmaal geen ster ruiter.. En op deze manier rij ik toch afentoe een puntje..