Rolinda en ik aan het springen op demonstratie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaimpjuh

Rolinda en ik aan het springen op demonstratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 22:02

Ariane De Ranitz (is een vereniging in Utrecht voor gehandicapte te paard) bestond 40 jaar en vierde dat. Er werden veel demonstratie's gegeven en aan ons was het de eer om een demonstratie springen te geven. We reden met zijn 3e en hier zijn de foto's van mijn en Rolinda. Ze liep erg fijn en pakte het goed op, ondanks dat er zo veel mensen waren en er vlak bij de bak een springkussen stond.
Al het commetaar is welkom. Lachen

Even voorstellen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de mooiste bewaren we tot het eind!
Afbeelding

mywiseguy

Re: Rolinda en ik aan het springen op demonstratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:05

Mooi paard hoor!! kan ook wel springen Bloos eigelijk heb ik geen tips, je zit er netjes op en geeft goed mee!!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:06

Mooie foto's!

Je stuurt haar heel netjes rond! Ik vind het er heel vriendelijk uitzien Haha!
Zo te zien vind ze het heel leuk, ze springt iig met een mooie techniek en heeft nog genoeg ruimte over.

Rijtechnisch kan ik niets zeggen. Ik vind je er netjes opzitten, je kijkt goed naar de volgende sprong, je houdt haar mooi opgesloten. Het ziet er super uit.

Edit: oja, mooi zadel heb je!!

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:07

Ziet er erg leuk uit. Jullie zijn een leuke combinaties. Gewoon lekker er veel plezier in houden Pling

student

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 08:20

hoi jaimpjuh! Leuke foto's heb je hier op bokt. Haha!

Rijtechnisch commentaar op jou??? --> dat heb ik niet want dan krijg ik het net zo hard terug in mijn topics Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 08:29

Leuk paard en je springt er knap mee Lachen
Het enige rijtechnische commentar dat ik heb: Op de 5e foto (de tweede over de beige oxer met groene banden) hou je je knie niet tegen het zadel. Ik kan makkelijk tussen je been en het zadel doorkijken.
Omdat je het maar op 1 foto doet vermoed ik dat het een momentopname is, maar misschien toch iets om op te letten.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 08:52

mooi paardje, doet het zo te zien met plezier, heb geen comentaar, als jullie er maar plezier in hebben, ga zo door

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 16:55

brigitta1987 schreef:
Leuk paard en je springt er knap mee Lachen
Het enige rijtechnische commentar dat ik heb: Op de 5e foto (de tweede over de beige oxer met groene banden) hou je je knie niet tegen het zadel. Ik kan makkelijk tussen je been en het zadel doorkijken.
Omdat je het maar op 1 foto doet vermoed ik dat het een momentopname is, maar misschien toch iets om op te letten.

Ja van me knie zal ik goed op letten, kwam nu ook omdat we een hele korte wending er naar toe moesten rijden, moesten van af de letter M de triple aan rijden, waardoor we wat dicht kwamen en ze iets terug kwam en we sprongen een beetje in een bochtje er over heen waardoor ik net iets te veel op mijn linker beugel leun. Zal er goed op letten in het vervolg.

@student: Haha nee hoor maike ik ben heel lief Lachen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:02

Ziet er goed uit! *geen opmerkingen* (dus mijn reactie zal straks wel verwijderd worden)

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 17:27

@MontyRulezz: Dankje wel trouwens, het is een Kentaur. Simpel plat zadeltje Lachen