na eventjes een vakantie gehad te hebben voor hem ( het werk begon hij niet meer leuk te vinden dus even een break)
zijn we zachtjes aan weer aan de slag
Utopias is een Hengstje van 7 Jaar oud
hij is op zijn 5e pas ingereden omdat hij die tijd daarvoor nog een onafgebouwdepony was haha
Hij leert enorm snel en ik heb hem ook ingereden
helaas ben ik er een tijdje mee gestopt en toen is er iemand anders op komen rijden met een iets te Groffe hand om het zo te zeggen
nu heeft hij afentoe moeite met zijn hoofd op de juiste plaats te houden en daar ook te blijven
hij schud enorm met zijn hoofd en in het begin liep hij door haar ook teugelkreupel
en hij staat onstabiel op zijn hoefjes dus gaat soms de ene kant en de andere kant heen
maar hij doet enorm zijn best om alles terug op tepakken ! weer samen met mij!
( ik had het paard ingereden , en zou dan stoppen had ik de mensen verteld , omdat toen die tijd mijn pony kreupel en rust nodig had . Leek het me leuk nog een uitdaging aan te gaan . eenmaal hij ingereden was zou iemand anders hem gaan rijden . maar nu rijd ik hem weer)
om het verhaal dus kort te maken
Graag opbouwend commentaar waar ik ook iets aan heb
owja cap is echter mijn eigen verantwoording
foto 1. : Stap

Foto2 : Stilstaan ( iets te diep )

foto3: Drafje

foto4: Drafje langere teugel

Foto 5: Galopje ( heeft hij nog moeite mee vandaar zijn langere teugel * wel leuk onderbeentje*)

Foto's Voor de Break out

Maar ik wou even zeggen dat ik het persoonlijk een enorm mooi en imponerend beestje vind!