NF Hanna en Ik @ Work op Onderlinge Wedstrijd!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorieeen

NF Hanna en Ik @ Work op Onderlinge Wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 18:05

Hallo!!

Ik ga binnenkort met Hanna starten dus we zijn op B niveau.

Gister had ik een onderlinge spring wedstrijd, Het tweede parcours ging super goed!, alleen een weigering, maar dat was mijn eigen schuld uiteraard Bloos En laten we het maar niet over het eerste parcours hebben! Clown

Maar nu over vandaag (waar ook de foto's van zijn), Vandaag had ik dus de dressuur, (Klasse B) Het ging suuuupeerr!! Alleen in de proef hadden we een beetje last van vliegjes, dus was ze een beetje onregelmatig met haar hoofd, En ze liet zich een beetje in de teugel hangen, (TIPS??!) maar het ging goed!,, ik was 1e en 2e met 199 en 198! Had ik dus echt niet verwacht!! ik was super trots op d'r! Haha! Maar nu genoeg geklept!

; De foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
liefhe! Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Braaf naar de jury lachen Duivel

Bedankt voor het kijken!! En graag reacties+tips! Bloos

bosperdje

Re: NF Hanna en Ik @ Work op Onderlinge Wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:07

Nou dat is een goede vuurdoop! proficiat. ziet er goed uit, voor het hangen in je hand, kleine ophoudingen omhoog maken en niet vast blijven houden of het hoofd gaan "dragen" . Veel succes verder!

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:08

Ten eerste: wat een supermooie pony!
Tip zodat ze niet in de teugel gaat hangen is: als ze het doet gewoon een keertje te drijven, als het goed is gaat ze dan niet hangen(dat heb ik altijd geleerd in de lessen op de manege iig)
Ik vind jou houding eigelijk ook netjes..

Ga zo door!

EDIT: misschien wat meer op je voeten letten, op sommige foto's staan ze een beetje naar buiten

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 18:11

polly_hvj schreef:
Ten eerste: wat een supermooie pony!
Tip zodat ze niet in de teugel gaat hangen is: als ze het doet gewoon een keertje te drijven, als het goed is gaat ze dan niet hangen(dat heb ik altijd geleerd in de lessen op de manege iig)
Ik vind jou houding eigelijk ook netjes..

Ga zo door!

EDIT: misschien wat meer op je voeten letten, op sommige foto's staan ze een beetje naar buiten

Dankjewel!! Haha!
Jaa dat zag ik ook toen ik de foto's bekeek!, maar bedankt! Vingers aflikken

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:43

heey dorien!
Ziet er netjes uit Haha! zie ik nu ook dat jullie 'n eigen trailer hebben?

gefeliciteerd met je prijs, leuk hoor zo'n goede start!
en let idd op je benen,en mischien kan je zadel wat naar achteren, lijkt wat op het schouderblad te liggen. Mischien wil ze dan ook net wat meer zakken.
tegen het hangen kan je weinig doen he als ze last heeft van vliegjes, vind jij toch ook niet fijn Knipoog
goed voorwaarts houden dat ze netjes opwaarts blijft lopen, goed die achterhand eronder houden.
maar k weet dat je goed les hebt, dus zal wel helemaal goedkomen!!

ze ziet er ook érg goed uit! Haha!

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:53

Dit moet de Hanna zijn van Manege Sanningahoeve in Friesland of niet? Knipoog
woooooh wat een verschil die ziet er goed uit pfoe.. ik geloof me ogen niet.. Bloos!
haha het was altijd mijn lievelingspony. totdat ik me eigen kreeg(Arwin ken je misschien). haha ik ben echt even helemaal verbaasd. die heeft echt even de plek van haar leven gekregen.
oke zal even op het topic reageren.
ik vind het er echt goed uitzien & ik denk dat je je handen iets hoger moet houden als ik naar de foto's kijk.
ik denk dat jullie nog ver komen in de Dressuur want zoals ik wist kon hanna zoiezo errg netjes lopen & je zit er netjes op Haha!
Heel veel succes met Hanna verder!!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 22:04

Arwin6 schreef:
Dit moet de Hanna zijn van Manege Sanningahoeve in Friesland of niet? Knipoog
woooooh wat een verschil die ziet er goed uit pfoe.. ik geloof me ogen niet.. Bloos!
haha het was altijd mijn lievelingspony. totdat ik me eigen kreeg(Arwin ken je misschien). haha ik ben echt even helemaal verbaasd. die heeft echt even de plek van haar leven gekregen.
oke zal even op het topic reageren.
ik vind het er echt goed uitzien & ik denk dat je je handen iets hoger moet houden als ik naar de foto's kijk.
ik denk dat jullie nog ver komen in de Dressuur want zoals ik wist kon hanna zoiezo errg netjes lopen & je zit er netjes op Haha!
Heel veel succes met Hanna verder!!

Jaa Klopt!!
Ja ze is best wel veranderd inderdaad, ze is veel vrolijker geworden Clown
Nee Arwin ken ik niet, zelf woon ik niet in Friesland dus...
Bedankt! Haha!

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:00

heey dorientje!!
ik was ook 1e geworden!! welke proef was jij eerste?? waren we gedeelde 1e of was jij in de andere proef 1e?? haha Tong uitsteken
nee je hebt het super gedaan! mijn vader staat ook nog op de foto, haha Duivel
zoals je wel weet vindt ik dat je een nette houding hebt! aan de vliegjes kun je niet zoveel doen! alex had vandaag ook erge last.. soms moet je wel wat mee voor je kijken en niet naar het hoofd maar dat doen veel hoor Clown
xx

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 21:07

Jaa,, klopt ik kijk altijd naar beneden, (word aan gewerkt Clown ) nee ik was in de andere proef eerste, en de proef waar jij eerste was was ik 2e Knipoog , Jaa stommee *vliegjes ook altijd! Ach gut