Ik zal jullie even voorstellen aan deze prachtige AV ruin FS Bengal Bay (FS Bengali x Kirinova), ofterwijl BB! Het is een ruin van 6 jaar en hij is 1.58 m. Shows lopen doet hij heel graag en daar is hij ook erg goed in! Hij is onder andere bij het NK 2005 te Ermelo kampioen geworden van de ruienrubriek, en bij de Regionale Keuring Noord 2006 te Exloo is hij ook kampioen geworden, in Exloo is hij ook kampioen geworden van de internationale B-show Lowlands in 2006. Ook is hij Nederlands kampioen zadelrubriek in 2006. Dit jaar heeft zijn showcarriere op een laag pitje gestaan omdat we het rijden wat serieuzer hebben genomen. Het rijden pakt hij ook erg goed op. Hij heeft natuurlijk ook zijn praatjes maar als je eenmaal de gebruiksaanwijzing een beetje kent kunt je die goed onder controle houden. Hij is erg werkwillig en doet ook goed zijn best. Ik stap altijd lekker lang in en begin dan ook lang en laag. Zodat hij over de rug gaat lopen en goed ontspannen is. Ik rijd altijd heel opbouwend. Op dit moment zijn we bezig om een pasje wijken erbij te pakken. Dit gaat hem makkelijk af en daarom pak ik het steeds vaker mee. Problemen zijn er niet echt, hij vind het af en toe nog moeilijk om een ritme aan te houden en dus constant te lopen, maar dit is nu nog minimaal. Ik probeer hem dus zo contant mogelijk te rijden, dat is de basis waar we ons iedere keer mee bezig houden, zodra hij goed aan het been is, in één ritme loopt, en constant is gaan we lekker aan het werk! We rijden geen wedstrijden dus een niveau is niet echt vast te stellen. We rijden nu thuis op L niveau. De kwaliteit van de foto's is niet optimaal maar het licht werkte niet echt mee. Ik zal jullie niet langer laten wachten!
1.

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Als je er toch bent, laat even een berichtje achter! Groetjes