ik wil over een maandje meedoen met een lange afstands rit ik weet nog niet of ik dit ga redden maar is mijn streefpunt:= maar het probleem is dat de pony waar ik dit op wil doen geeft geen conditie dus mijn vraag is: hoe kan ik dit het beste doen
eerst maar wat info:
het is een fjord van 8 jaar en is sinds dit jaar beleerd voor de kar en dit jaar ook voor het eerst echt onder het zadel geweest (2 jaar eerder heeft ze ook al zadel op gehad maar toen schrok ze van mij:=) maar ik wil dus zo snel mogelijk wat conditie bij haar opbouwen zonder dat ze erge problemen mee krijgt. ik heb haar nu een paar keer bereden en de laatste keer met haar gegalopeerd. ik kan haar zaterdags meenemen naar de manegeles en voor de rest heb ik s'avonds tijd
het is niet zo dat ik zoiets heb van komen jullie maar met een idee en dat moet goed zijn hoor;) maar dat ik gewoon wat ideetjes kan opdoen wat ik met haar kan doen om mee te doen en als ik viola strks nog niet op nivo heb doe ik gewoon niet mee is ook niet erg dan hebben we allebei heel veel erbij geleerd

groetjes froukje
ik wil veel in stap gaan rijden omdat ik wel weet dat ze dit nooit in draf gaat volhouden:=