Vandaag zijn er foto's gemaakt van onze training. Helaas werkte het weer niet zo mee. En zijn er ook een hoop foto's mislukt. Hierdoor staan de foto's niet op volgorde en zijn er geen losrijfoto's bij
Eerst maar eens de nodige informatie volgens de regels.
Niveau:
Ultra light is een Elite merrie en we zijn nu M2 startgerechtigd. Maar we blijven eerst nog doorrijden in het M1 tot het allemaal wat meer bevestigd is en ik er op concours nog meer kan uitrijden.
Training:
We richten ons in de training vooral op reactie, rechtrichten, veel schakelen (vooral naar voren toe) en de rechterlengte buiging (linker is geen probleem). Daarnaast met de oefeningen voor het M2. Met name de contragalop, wat lastiger voor ons is.
Probleem:
De rechterlengtebuiging. Het nog te weinig voorwaarts denken, dit is overigens al een stuk verbeterd! In de schakeling naar voren wil ze ook graag wat over het tempo lopen. Ook loopt ze graag te diep. Nu regende het ook en dan is ze er nog moeilijker uit te rijden en gaat ze zich een beetje zetten. Maargoed regen kan ook in de proef gebeuren.
Mijn houding is ook een aandachtspunt. Ik moet mijn ellebogen meer aan mijn lichaam aansluiten.Op de foto's zie je vooral veel schakelingen gericht op het naar voren toe, wat ik ook heel veel in de training doe. Alleen mag ze daarbij meer aan elkaar blijven.

Hier nog een paar foto's tijdens een concour in het M1. Waar het wel mooi weer was!
Foto's zijn gemaakt door http://www.ARfotografie.nl

Commentaar en tips zijn welkom!