Fede (fries) @ dressuurtraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mirte

Fede (fries) @ dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 20:23

2 weken geleden kwam ik terug van vakantie. Ik hoopte dat ik de dressuur weer lekker kon oppakken na de vakantie, maar helaas ging dat niet door! Fede stond op stal met een dik voorbeen. Maar aangezien dit niet de eerste keer was (inmiddels de 3e keer) hebben we er goed werk van gemaakt bij de dierenarts. De dierenarts zat eerst te denken aan de ziekte van Lime, dit kan ontstaan door de tekenbeten. Gelukkig was dit niet het geval, maar heeft Fede een infectie. Een paar dagen later gaat het al stukken beter met Fede en kunnen we beginnen met rustig stap werk. Dit pakte hij erg goed op en inmiddels pakken we er ook stukjes draf bij op de lange zijde. Alleen is dit niet al te handig met een paard wat erg werkwillig is. Knipoog Vandaag veel stapwerk gedaan en een klein drafje tussendoor.

Ik rijd Fede (7 jaar, ruin) nu een klein jaartje. We hebben inmiddels ook 1 groentjes wedstrijd gereden (B-niveau) en die ging erg goed! Het resultaat was 1e en een 2e plaats. Als alles weer goed gaat dan wil ik snel weer een groentjes rijden en dan misschien officieel starten!

Hier een aantal foto`s van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een 'rustig' drafje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben blij dat het goed is afgelopen met Fede en dat we nu rustig aan de dressuur kunnen oppakken Lachen
Hebben jullie nog tips over het rijden?

Ik hoor het graag!

Liefs,
Mirte

Berdien

Re: Fede (fries) @ dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 08:34

Dubbeltopic, dus een slotje.