Wat achtergrondinfo, kort samengevat: niveau: geen, probemen: eehm eigenlijk alles wel en waar we mee bezig zijn: voltes rijden.
Iets uitgebreider verhaaltje voor mensen die graag lezen
:Niveau hebben we niet, rijd geen wedstrijden en daar hebben we ook niet zoveel te zoeken. Doe vooral recreatief boscrossen, de dressuur heb ik begin dit jaar maar opgegeven maar sinds kort hebben we goed les en rijd ik weer wat meer in de bak en gaat het eigenlijk best aardig.
Problemen en waar we mee bezig zijn: eeehm alles eigenlijk wel. Tot voor kort deed ze elke 3 passen de teugels uit m'n handen trekken, sinds ik weer les heb gaat het al wel een stuk beter en doet ze dat eigenlijk bijna niet meer.
Roos is een zgn headshaker, als ik zonder netje voor dr neus rijd doet ze aan één stuk door kopschudden in draf. Ik dacht dat ze daarom ook steeds de teugels uit m'n handen trok, toch last van de pollen/zon/oid, maar als ik gewoon netjes m'n teugels op maat neem ipv met waslijnteugels rijd houdt ze dr hoofd gewoon stil, is dus gewoon m'n eigen fout, gelukkig maar want dan kan ik er tenminste wat aan doen
. Rijd nog steeds wel vaak met te lange teugels en waslijnteugels, wat ook wel terug te zien is op de foto's.Roos is best wel scheef en stijf, dus we zijn vooral bezig om veel voltes te rijden en proberen op beide teugels evenveel druk te krijgen.
Galop gaat sowieso nergens over, dan gaat ze heel scheef door de bocht en voelt het net alsof ze elk moment om kan vallen, wat ze gelukkig nog nooit gedaan heeft
.En m'n houding lijkt ook nergens op
.En dan nu de foto's:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.