ik ben in de vakantie naar mijn beste vriendin geweest en toen zijn we naar haar pony geweest en omdat ze laatst heel hard van haar pony afgevallen was(ik was er niet bij) had ze bijna haar nek gebroken en daar vind ik haar inzet zo goed dat ze weer op haar pony durft te rijden zelfs springen oke nu genoeg gepraat foto's:
Bedankt voor het kijken commetaar mag maar houd het netjes:D
Laatst bijgewerkt door Leonie881 op 11-08-08 12:48, in het totaal 2 keer bewerkt
vind zelf dat de pony wat kort in de hals is.. probeer haar wat meer lengte te geven.. meer het neusje eruit. Tip voor de ruiter: probeer rechtop je pony te zitten. Schouders naar achter, ellebogen naast je lichaan en je handen boven de schoft van je pony.
Vind het erg knap dat ze weer rijdt nadat ze bijna haar nek had gebroken.. is dit dezelfde pony??
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.