Mijn merrie heb ik nu 1 1/2 maand en ze is nog geen 3 maanden onder het zadel.
Ze heeft 2 weken vakantie gehad en vandaag was de 2ex na onze vakantie dat we weer een beetje reden.
ik vind mezelf er niet zo geweldig op zitten maar ik dacht een springpaard te hebben die uiteindelijk blijkt leuk te kunnen dressuren gezien het feit dat ze heel makkelijk in d'r mond is.
Verder heeft ze uiteraard weinig tot geen bespiering nog maar we trainen wel lekker zo.
Inrij foto's zijn niet aanwezig en het zijn maar een paar foto's.
Sorry voor mijn houding.....meer een springruiter
Ik probeer mijn dressuur op te pakken met dit paard want ik denk ondanks d'r leeftijd dat ik veel kan leren van haar met mijn instructrice erbij
Paardje loopt nog wel op de voorhand maar uiteraard werken we eraan...soms ook wat te diep erdoor,ze wisselt alleen d'r tanden dus spearriem zit wat losser en mijn neusriem is zeker te laag!! (nieuw hoofdstal maar geen gaatjestang mee
)mijn punten zijn voornamelijk:
-handen erg wijd
-soms kromme rug
-kapstok voetjes
-ik heb een hele sterke linkerhand waardoor ik vaak moeite heb met stelling rijden op rechts
ohw ja mijn fotograaf was mijn gewonde bijrijdster dus niet alle foto's zijn goed genomen ze zat op een bankje,uiteindelijk is d'r enkel alleen licht gekneusd terwijl we erger dachten
tips mogen maar graag opbouwend en dus alleen TIPS
Ben benieuwd naar bruikbare tips en wat jullie van d'r vinden

geen idee wat ik hier doe maar beetje raar!
op de foto's zie je duidelijk mijn sterke en vooral wijde linkerhand.

deze vond ik de mooiste in mijn ogen zat ik daar het beste,mij rug mag rechter en mijn hakken omlaag maar ik blijf oefenen!
ik rij d'r nog niet helemaal bovenin dat werd me tijdelijk afgeraden door de tandarts ivm wisselen.

ik hou je verhaal elke keer helemaal bij via bokt en dan hoef ik het je niet steeds te vragen.