Pierrot is een 15 jarige haflinger en is ruim 10 jaar manege pony geweest. Hij is nu ruim een jaar in mijn bezit.
De laatste 3 maanden zaten Pierrot en ik nogal in een dip en ging het totaal niet lekker met rijden (lag 3 maanden geleden ook van hem af met als resultaat een zware hersenschudding en een zwaar gekneusd stuitje), Zelf ben ik een tijdje terug begonnen met lessen en ineens hebben we de klik weer terug gevonden

Ik ben 4 jaar geleden van een paard gevallen waarbij ik mijn rug heb gebroken, Pierrot is ook niet de makkelijkste om te rijden dus vandaar dat ik er soms nog wat gespannen op zit, al moet ik zeggen dat dit al weer steeds beter gaan en we nu dus ok al weer springen!
Vandaag hadden we gewoon een lol met knol, spring en poging tot wat meer oppakken met de dressuur dagje ingepland.
Zelf ben ik had aan het werk met mijn beenhouding maar op een een of andere manier steek ik mijn tenen meer af met deze beweegbare beugels.
Ik ben totaal geen springtopper dus op het springen zal denk ik wel het een en ander op te merken zijn (ik heb hier ook grag tips over)
Ook springt pierrot nog erg snel in de verkeerde gallop aan, maar ik ben allang weer blij dat ik een rustig gallopje zonder eerst een kwartier draken en rodeo's kan doen.
Genoeg gepraat, hier de foto's

[1] Jump over een balkje op de grond

[2] Een van de beste sprongen

[3] draven met een langer teugeltje voor activeren benen.

[4] Meer oppakken.

[5] Nog een sprongetje

[6] Mijn hoofd

[7]

[8] Gallopje, dus wel verkeerd.

[9] idem dito.

[10] even stappen.

[11]

[12]

[13]

[14] Tot de volgende keer!