Tuub is sinds 28 oktober 2007 van ons. Omdat het rijden bij onze instructrice in die tijd niet echt beter werd zijn we overgestapt naar iemand anders. Ik heb daar nu 3 lessen van gehad en er is zeker al verbetering.
Omdat het met mij en Tuub even samen niet zo lekker ging ben ik er even mee gestopt en heb ik alleen gereden als ik les had.
Nu ben ik weer aan het werk gegaan en het gaat echt beter!
Als ik goed op tijd stop komt het moment van vechten niet meer, waar ik anders behoorlijk last van had en niet op een normale manier thuis kon komen.
Ik heb nu buiten de lessen 3 keer zelf gereden, waarvan 2 keer gewoon op een open veld, waar het lekker rustig is en dat gaat stukken beter, aangezien het goed is voor onze ontspanning tijdens het werk.
Waar we op dit moment vooral aan werken in Tuub meer nageeflijker te krijgen.
Een echt niveau heb ik verder niet. Ik rij met Tuub nog geen KNHS, wel ben ik met FNRS tot F9 gekomen, maar dat wil ivm met het doorzitten met Tuub ook nog niet echt lukken

Het rijden ziet er nog niet uit zoals het zou moeten, mijn houding zeker ook niet, hebben jullie tips?
1. We hebben er zin in vandaag!

2. Halthouden

3. Stappen

4.

5.

6.

7. Stukje draven

8. Allebei een beetje moe!

Zelf vind ik mijn houding echt slecht en ik steek, zoals mijn zus mij al vertelde, mijn benen af, en dat is iets waar ik zowiezo moeite mee heb, mijn beenligging, op dat gebied ben ik zowiezo opzoek naar goede tips, maar verder commentaar met tips zijn ook zeeeer welkom!
En nog even een bedankje voor de fotograaf!
x_lieze, oftewel Elise, dankje!
En de foto's zijn natuurlijk met ©