Hitalia (19 jaar)@work in Ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Hitalia (19 jaar)@work in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 18:57

Ons vorige topic:
[HAW] Hitalia (19 jaar) @work!

Afgelopen week ben ik naar de KNHS instructieweek geweest in Ermelo.
T was voor de eerste keer dus allemaal erg spannend, ook voor Hitalia. T ging heel goed de hele week, maar toch merkte ik dat ze langzaam aan wel erg moe werd, dus 1 dagje hebben we even rustig voor ons zelf gereden.

Deze foto's zijn van de tweede dag als ik het goed heb, tijdens de dressuurles. De les is van mvr. Strik, vond haar erg aardig en fijn les geven en heb aan t einde van de week als keuze les een proefje voor haar gereden. Haar commentaar was daar dat ik Hitalia meer nagevelijk moest houden, en als ik dat goed onder controle heb dat de L1 straks weinig voorsteld. Ik heb me namelijk opgegeven voor een L1 proefje in September maar ben nog erg aan het twijfelen of ik dat niet zal omzetten nog naar een B proefje.

Nog even wat informatie, Hitalia is dus 19 jaar, vader Formateur. Ik ben dus erg bezig om haar constant nagevelijk te houden en moet nog erg op me houding letten (niet naar beneden kijken voornamelijk).

1. Losstappen
Afbeelding

2. Geen geld zoeken
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Hoofd recht houden en mag ronder
Afbeelding

7.
Afbeelding

Nou dit was het dan, berichtje met commentaar of tips of iets anders zou leuk/fijn zijn.

Liez

Re: Hitalia (19 jaar)@work in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:27

Ik vind foto 5 erg mooi, ziet er ontspannen uit, iedereen schrikt zeker als je zegt dat ze 19 is? haha!
Alleen jammer die mevrouw ervoor staat op foto 5 Tong uitsteken

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:17

Evita! Haha!

't Was een topweekje Haha! Haha!

Let er idd goed op dat je niet naar beneden kijkt, en de hoofdhalshouding constant te houden Knipoog

xx Anky

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:38

Moderatoropmerking:
Helaas heb ik bijna alle berichten moeten verwijderen aangezien ze geen van alle aan de regels van HAW voldoen. Ik wil dus ook zeker aanraden om de regels nog eens goed door te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:14

Probeer recht voor je uit te kijken in plaats van naar beneden.
Verder ziet het er netjes uit, goed ontspannen en nog mooi soepel voor een toch al wat ouder paard !

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 19:32

Ja ik weet dat ik voor me uit moet kijken, ben ik ook al tijd mee bezig maar vind echt moeilijk aangezien ze ook niet constant nagevelijk loopt en ik daar wel erg mee bezig ben Tong uitsteken
Maar dat komt wel, het gaat al beter als eerst en eerder keek ik ook echt diep naar beneden zeg maar..

Bedankt verder Lachen