Dinlle@Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Dinlle@Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 19:16

Al een tijdje geleden heb ik op dinlle gereden Haha! Normaalgesproken rijd ik haar niet echt meer. Af en toe even, maar dan meestal zonder zadel Knipoog Of soms met niks. Gewoon een beetje lol maken Tong uitsteken

Ik weet dat ik te groot ben en dat ik zonder cap en met gewone schoenen rij! Dit is mijn eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb misschien 5-10 minuten gereden.
Hier de foto's :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat kijk ik weer sexy Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier druk ik mijn handen heel erg naar beneden.
Afbeelding

Doei!

Pistasche

Re: Dinlle@Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:27

Wat een leuke pony, ze ziet er erg voorwaarts uit op de foto's.
Voor het serieuze rijden zou je kunnen gaan oefenen op het ronde, maar ik vind het er iig ontspannen uit zien! Haha!

En je houding vind ik bij die draf foto's erg netjes zeg, knap OK dan!
Kan ik nog veel van leren Bloos
Alleen je pianohanden volgende keer nog even aan denken, en ze wat hoger houden.

Sjeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:31

ziet er leuk uit Haha!
ag je bent wel te groot maar echt hinderren doe je hem volgens mij niet
en voor de lol kan het nog wel er zijn mensen die veel te groot zijn en nog intesief rijden
maar dta valt wel mee bij jou

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:32

Zo te zien is je pony enorm voorwaarts, wat natuurlijk goed is! Waarom rij je dan met een zweepje?? Over je cap en schoenen e.d. ga ik niet zeuren, gaf je zelf al aan, idd eigen verantwoordelijkheid.

Zo op het eerste gezicht loopt je pony wel ontspannen, maar heb niet bepaald het idee dat ze op jouw let Je zit wel heel makkelijk. Vooral die draffoto's, ze loopt toch aardig onder je uit, drukt de rug enorm weg, maar je zit is daar wel mooi! Ja

Ik zou zelf voor het stukje ontspanning (wat er nu al wel voor een deel is, maar nog lang niet genoeg) wat meer aandacht besteden aan het voorwaarts neerwaarts rijden. Probeer dat eerst lekker in stap en ga dat uitbouwen, ik weet zeker dat dit paardje die capaciteit heeft Ja

Houdt je pony bezig, dat ze goed op jouw let en niet vrolijk rond draaft, zonder op jouw te letten.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 19:46

Ze is idd erg voorwaarts. Zweepje heb ik omdat ze soms net even dat extra tikje nodig heeft zegmaar Knipoog En het toch een welshje blijft die soms een beetje eigenwijs is Knipoog

Over ontspanning, even heel eerlijk: Als ik haar probeer naar beneden te rijden gaat ze soms nogal tegenstribbellen, het is me een keer gelukt, maar daar bleef het ook bij. Ze gaat dan hoofd in de lucht gooien en soms nogal irritant doen. Ik probeer er nog wel aan te werken, maar ik rij haar op het moment niet echt intensief en vaak.

Wijken enzo kan ze ook Knipoog Dus ga binnekort toch maar proberen om het nageeflijke er in te krijgen.

Ze loopt naar mijn idee niet onder me uit Bloos

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:08

Stef_Winston schreef:
Ze is idd erg voorwaarts. Zweepje heb ik omdat ze soms net even dat extra tikje nodig heeft zegmaar Knipoog En het toch een welshje blijft die soms een beetje eigenwijs is Knipoog

Over ontspanning, even heel eerlijk: Als ik haar probeer naar beneden te rijden gaat ze soms nogal tegenstribbellen, het is me een keer gelukt, maar daar bleef het ook bij. Ze gaat dan hoofd in de lucht gooien en soms nogal irritant doen. Ik probeer er nog wel aan te werken, maar ik rij haar op het moment niet echt intensief en vaak.

Wijken enzo kan ze ook Knipoog Dus ga binnekort toch maar proberen om het nageeflijke er in te krijgen.

Ze loopt naar mijn idee niet onder me uit Bloos

Over het vetgedrukte: Wanneer geef je haar 'dat tikje''dan, met wat voor doel?? Als ze eigenwijs is, los je dat dan op met een zweepje?

Over het schuingedrukte: Oké, snap dat ze tegenstribbelt gezien je haar niet geregeld rijdt. Als je haar weer vaker gaat rijden, krijg je dan ook les? Dat lijkt mij heel verstandig met deze pony. Gezien ze moeilijk doet als je haar nagefelijk wilt rijden.

Over het onderlijnde: Misschien heb je dat gevoel ook niet, maar ik vind dat dat er zo uit ziet. Ze drukt haar rug enorm weg en draaft met die oren erop er lekker op los zonder echt de aandacht bij jou te hebben.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 08:45

nee, maar ze kan wel is irritant doen en dan heeft ze net even een klein tikje nodig. Ze heeft ook van die buien dat ze beetje druk is. Dan rij ik zonder zweepje Knipoog

Ik denk niet dat ik haar nog vaker intensief ga rijden. Dus ik ben op het moment niet van plan les te nemen.

oke Bloos Ik zal proberen om volgende keer meer mijn draf van te maken ipv die van haar Knipoog

xxmanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:04

leuke pony! maar zoals je zegt ben je er wel te groot voor ja!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:39

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.