Hier de foto's :

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nuggie schreef:Je bent veel te groot wil ik zeggen, je trekt je benen op om hem niet in de
weg te zitten, en dat is natuurlijk niet fijn! maar als tip: (Zet en cap op,
maar dat is je eigen verantwoordelijkheid) Trek goede schoenen aan,
en dus, op het commentaar van je benen optrekken, druk je hakken uit!
Gipsylover schreef:Wat een leuke kleine superShet!
Vind het er netjes uitzien. Alleen zou ik wat meer gaan letten op je houding. Daaronder versta ik dus:
Hakken uitdrukken, rechtop zitten, tenen naar binnen en voor je kijken.
Je oogt inderdaad groot, en dat ben je ook zeker. Maar volgensmij ben je niet te zwaar.
Als je merkt dat je je shet echt gaat hinderen/ je shet geen zin/lust heeft zou ik zeker stoppen.
beantsje schreef:maar waar is de fell pony nou?

suuzepuus schreef:je bent idd echt te groot voor je pony en je trekt je hakken erg op . aandrijven doe je met je kuiten, niet met je hakken.
xannemijn schreef:je overduidelijk te groot. dus waarom rij je erop als je zelf weet dat je te groot bent.
Fellpony schreef:xannemijn schreef:je overduidelijk te groot. dus waarom rij je erop als je zelf weet dat je te groot bent.
Als je nou gewoon even leest
Fellpony schreef:Oké, en ikzelf vind de draf er erg netjes nageeflijk en ontspannen uitzien. En ik vind datde achterhand erdaar ook goed odnerzit wat vinden jullie?