Ik ben vanmiddag naar een pony wezen kijken, die we willen kopen.
Iemand had haar voorgereden, daarna ben ik erop gegaan.
Stappen ging allemaal goed. Ik heb eerst heel wat rondjes gestapt, want ik moest eerst weer wennen. Ik heb in oktober voor het laatst gereden. Toen ging ik aandraven. De pony reageerde snel, en ging na wat passen draven opeens in galop. (ik weet niet precies waarom ze in galop ging, het lichtrijden ging niet helemaal goed, omdat ik al meer dan een half jaar niet meer heb gereden, ik denk dat het daardoor kwam)
Dit keer was ik wel minder in paniek, en probeerde haar te stoppen. Maar ik maakte weer de fout om mijn benen helemaal om de buik te klemmen. Ik ben er na wat rondjes afgevallen, ik was één beugel volgens mij ook kwijt.
Ik weet wat ik moet doen; diep in het zadel naar achteren, en je benen niet klemmen, maar als een pony opeens in galop gaat of op hol slaat denk ik er niet bij na.
Dit is al de 3e keer dat ik dat doe, zijn er nog meer mensen die dit steeds doen?
Is het verstandig om die pony nog te kopen?, het is een superbrave pony, alleen het was mijn schuld weer. ze is wel rustiger dan mijn eigen pony.