Even kort iets over Joris en mij. Joris is nu 5 jaar. Ik rijd Joris 1 á 2 keer per week dressuur matig. De andere dagen loopt hij recreatief met zijn eigenaresse die nog een beginnende ruiter is (hij is dus niet van mij). Toen ik hier mee begon was Joris niet meer dan zadelmak en verschrikkelijk lui. Vorig jaar heb ik meegedaan aan de onderlinge dressuur wedstrijden en aangezien dit wel lekker ging ben ik dit zeisoen gaan starten in de B (ik rijd met mijn eigen paard M2)
In 4 wedstrijden (8 proeven) hebben wij 12 wp gereden(190 199 191 196 180 184 196 198)
Omdat de galop nog wat moeilijk is en het wijken ook nog niet bevestigd is wilde ik nog even in de B blijven maar men instructrise waar ik nu 5 weken bij les (daarvoor geen les gehad met hem) vond dat ik gewoon naar het L1 kon. (Dit besluit is 2 weken geleden genomen) We hebben dus ook in de les hard aan de galop en wijken gewerkt en vandaag was dan de grote dag... Ons L1 debuut.
Ik ging wat onzeker de bak in omdat ik wist dat nog niet alles bevestigd is, toch redelijk me proeven door gekomen. Wijken een 5 en drie 6en (valt mee
) halsstrekken een 8 en een 5 keertje halthouden een 5 verder allemaal 7es en een paar 6en. Uitslag 203 en 198 pnt. Ondanks dat ik weet dat er nog heel wat gesleuteld moet worden ben ik toch erg blij met de pnt.Hier het filmpje van men 2e proef:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=349253
Hier nog wat fotos van het oefenen van gister:
En nog een wedstrijd foto
Aan me houding word gewerkt
Gefeliciteerd met je punten, ik vind dat je ze zeker verdiend hebt.
Ik vind het trouwens heel netjes dat je hem niet élke pas bijprikt. Je hebt echt een juist spoorgebruik, dus alleen wanneer het nodig is : super!
. Met het wyken als je afwend niet gelijk beginnen me wijken maar eerst een paar passen rechtdoor.
)