En in Juni heb ik haar weggebracht, om haar klaar te laten maken voor de stamboekkeuring in boyl. Daar heeft ze het Ster-predikaat behaald! en mocht door na de Centrale keuring in Gorredijk. Daar is ze voorlopig keur geworden en 1A (dus als eerste van de groep) We zijn hier super trots op natuurlijk! Gelukkig heb ik haar nu weer lekker thuis, en zijn we weer rustig aan begonnen met trainen onder het zadel. Het is de bedoeling om in September of November de IBOP proef te rijden, dus dat wordt nog even goed trainen
En daarna te startten in de wedstrijden natuurlijk!Mijn moeder heeft vanmiddag even wat foto's geknipt, maar de meesten zijn niet helemaal gelukt
, en heb ik hier dus maar een paar foto's. Maar ik hoop dat het wat een beeld geeft. Ik heb geen foto's van het losrijden helaas.Tips altijd welkom! maar wel graag opbouwend!
Zelf heb ik het meeste last van dat ik mijn onderbenen niet stil kan houden, misschien heeft iemand tips???

En ik moet soms mijn handen wel evenhoog houden, maar ik werk niet meer in met de binnenhand als dat zo lijkt

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. hier nog een foto van de Centrale keuring

En laat een berichtje achter